[N&n galeria] meghívó az N&n galéria szilágyi lenke 27 kép petri györgyröl címu kiállítására - invitation to the exhibition lenke szilágyi 27 pictures about györgy petri at the N&n gallery

Galéria galeria at nagybalint.hu
2010. Ápr. 18., V, 21:29:13 CEST

az N&n galéria tisztelettel meghívja önt és barátait
a petri györgy terembe

2010. április 21-én, szerdán 18 órára

the N&n gallery cordially invites you and your friends
to the györgy petri hall
on 21th april 2010, on wednesday at 6 pm
to the opening of the exhibition

27 kép petri györgyről • 27 pictures about györgy petri