[N&n galeria] meghívó az N&n galéria - mányi istván és szerzotársai munkái 1967-2009 címu kiállítására - invitation to the exhibition - works by istván mányi and co-authors 1967-2009 at the N&n gallery

Galéria galeria at nagybalint.hu
2009. Nov. 23., H, 00:56:51 CET

az N&n galéria tisztelettel meghívja önt és barátait
a molnár farkas és gyarmathy katalin terembe

2009. november 25-én, szerdán 18 órára

the N&n gallery cordially invites you and your friends
to the farkas molnár and katalin gyarmathy halls
on 25th nov 2009, on wednesday at 6 pm
to the opening of the exhibition

mányi istván és szerzőtársai munkái
works by istván mányi and co-authors
1967-2009
a kiállítást megnyitja dévényi tamás építész
the exhibition will be opened by tamás dévényi architect