[artinfo] meghivo_dunaujvarosi_fotobiennale_2011

ICA-D info at ica-d.hu
Tue Sep 6 10:56:47 CEST 2011

A Fotografus.hu - Alapítvány a Magyar Fotográfiáért és a Kortárs
Művészeti Intézet - Dunaújváros szeretettel meghívja Önt a Dunaújvárosi
Fotóbiennále 2011 megnyitójára, amelyre 2011. szeptember 10-én,
szombaton kerül sor.

_Fotografus.hu - Foundation for Hungarian
Photography and the Institute of Contemporary Art - Dunaújváros
cordially invite you to the opening of the Photo Biennial Dunaújváros.
_
_Date: Saturday, 10th September 2011._

11 óra: Vernisszázs, Kortárs
Művészeti Intézet - Dunaújváros (Vasmű út 12.)
Köszöntőt mond:
Szoboszlai János, az ICA-D művészeti vezetője
A rendezvényt megnyitja:
Gerhes Gábor, képzőművész
_11 AM: Vernissage at the Institute of
Contemporary Art - Dunaújváros_
_Opening speech by: János Szoboszlai,
Chief Curator of ICA-D, and Gábor Gerhes, artist_

12 óra: A Kaposvári
Egyetem Művészeti Kara fotó szakos hallgatóinak kiállítása - ICA-D,
Pincegaléria (Vasmű út 12.)
A kiállítást megnyitja: Baki Péter
adjunktus, a Kaposvári Egyetem Művészeti Kar Fotóművészeti Tanszékének
vezetője
_12 PM Vernissage of the Exhibition of Photo Department,
Faculty of Arts, University of Kaposvár_
_Opening speech by: Péter Baki
assistant professsor, head of Photo Department, Faculty of Arts,
University of Kaposvár_

15 óra: Széchenyi István Gimnázium - Szivacs
Galéria (Dózsa Gy. út 15/a.)
A kiállítást megnyitja: Nyulasi Zsolt
újságíró
_3 PM: Vernissage at Szivacs Gallery, at the Széchenyi István
Grammar School_
_Opening speech by: Zsolt Nyulasi, journalist_

16 óra:
Munkásművelődési Központ - Kassák Galéria (Apáczai Csere János utca
11.)
A kiállítást megnyitja: Soós Andrea, a MOME művészetelmélet szakos
hallgatója
_4 PM: Vernissage at the Community Center, Kassák
Gallery_
_Opening speech by: Andrea Soós, student in art theory at
MOME_

Nyitva: 2011. október 14-ig, a kiállítóhelyek nyitvatartási
idejében.
_On view until 14th October 2011, at the time of the gallery
hours of each venues._

http://www.fotobiennale.hu [1]
http://ica-d.hu
[2]

A kiállítások helyszínei /_ Venues_:

Kortárs Művészeti Intézet [3]

Intercisa Múzeum [4]
Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza [5]

Dunaújvárosi Főiskola  [6]
Széchenyi István Gimnázium - Szivacs Galéria
[7]
Munkásművelődési Központ - Kassák Galéria [8]

Links:
------
[1] http://www.fotobiennale.hu
[2]