[artinfo] megjelent a Balkon új száma

Hajdu István ihajdu at c3.hu
Tue Sep 6 10:41:09 CEST 2011

Megjelent a Balkon új száma, íme a tartalom:

Jobb vagy bal? Martin Conrads interjúja Artur Żmijewskivel
Najmányi László: SPIONS / Tizennyolcadik rész
Máthé Andrea: Harmonikus oppozíció / Constantin Brâncuşi & Richard Serra
Zsikla Mónika: Vissza-, át- és előretekintés / Keresztmetszet Anish Kapoor életművéből / Anish Kapoor: Flashback
„Sokszor nem is tudom eldönteni, hogy kortárs szobrász vagyok-e…” / Rényi András beszélget Kelemen Zénóval
Máthé Andrea: Egy kitalált eredeti hamis másolatai / Francis Alÿs: Fabiola
Debreceni Boglárka: Repülési kézikönyv 2. / Koronczi Endre: Nehezen feltehető kérdések / Hard to ask…
Pető Andrea: A titkos társaságok nyilvános titka / Titkos társaságok
Láng Eszter: Fekete, fehér, hétköznapi, Dorel Găină-féle színekkel / A Fekete, fehér, hétköznapi nemzetközi biennáléról és a kapcsolódó Nonpiktúra piktúra projektről
Király Judit: Mimézis – itt és most / Mimetikus szerkezetek
Hegedüs Orsolya: Adalékok Mátrai Erik műveinek recepciójához
Hermann Veronika: Jegyzetek városokról és ruhákról / Yohji Yamamoto kiállítása
Palotai János: Határátlépők / Háy Ágnes és Szilágyi Varga Zoltán kísérleti filmjei / KAFF 2011 – 10.
Véri Dániel: „Nájlon bokafix / roppant puritán” / Szkárosi Endre új könyvéről