[artinfo] BBS 50 - nyitó tárlatvezetések új időpontban

Csóka Edina ecsoka at mucsarnok.hu
Wed Jan 6 10:34:41 CET 2010

Kedves Látogatónk!

Az előzetesen december 27-re meghirdetett BBS50 kiállítás nyitó tárlatvezetését technikai okok miatt el kellett halasztanunk. Ha nem értesültél időben a változásról, ezúton is elnézést kérünk a kellemetlenségért.

Mulasztásunkat bepótolandó, ezúttal két alkalommal, január 10-én vasárnap és január 23-án szombaton  délután 4 órakor tartjuk nyitó tárlatvezetéseinket.

Mindkét időpontban Páldi Lívia, a BBS 50 kiállítás kurátora vezeti körbe az érdeklődőket.

Záró tárlatvezetések a BBS 50 kiállításon: február 14-én, illetve február 21-én vasárnap délután 4 órakor.

A tárlatvezetés a belépőjegy megváltásával mindenki számára ingyenes.

A BBS 50 kiállítás belépőjegye egyúttal egy karszalag is, amivel egyrészt bármikor visszatérhetsz hozzánk, ha nem jutott elég időd a filmek böngészésére, másrészt lehetőséged van a kiállítás keretein belül felépített moziterem délutáni és esti fimprogramjainak látogatására is.

Ha szeretnéd teljes hosszában, eredeti 16- illetve 35 mm-es kópiákról nézni a Balázs Béla Stúdió remekeit, látogass el oldalunkra, ahol a teljes moziműsort megtalálod.

http://www.mucsarnok.hu/new_site/index.php?lang=hu&t=520&curmenu=102
http://www.bbsarchiv.hu/?module=news&fname=vetitesek

Üdvözlettel

Műcsarnok