[artinfo] Ludwig Múzeum - Rezonancia

Lájer Veronika lajer.veronika at ludwigmuseum.hu
Mon Jun 19 11:23:40 CEST 2006

A Ludwig Muzeum - Kortars Muveszeti Muzeum tisztelettel meghivja Ont a

Rezonancia. Elektromagneses testek címu kiallítas megnyitojara

2006. junius 21-en, szerdan 18 orara,

A megnyitot 20 orakor NAJMANYI LASZLO es a Les Fleurs du Mal tarsulat THEREMINIAD 7 Tiger Lily cimu eloadasa koveti.

Kuratorok: Nina Czegledy, Louise Provencher,Uveges Krisztina

Kiallito muveszek:GISELE TRUDEL&STEPAHNE CLUDE (ALAB), JEAN-PIERRE AUBE,SIMONE JONES, JULIUS GYULA, KEREKES GABOR, MARIE-JEANNE MUSIOL, PASZTOR ERIKA KATALINA, PAULETTE PHILLIPS, CATHERINE RICHARDS, JOCELYN ROBERT, SOMLAI-FISCHER SZABOLCS - BENGT SJOLEN - DANIL LUNDBACK, CSIKI CSABA - SZABO PETER, SZUCS ATTILA, DAVID TOMAS, NORMAN T. WHITE

valamint a kiallitashoz kapcsolodo

Elektromagneses testek - Muveszet és technologia,

Nikola Tesla szuletesenek 150. evforduloja alkalmabol

rendezett nemzetkozi szimpoziumra

2006. junius 22-en 10.00-18.30 oraig.

Helyszin: Ludwig Muzeum, Eloadoterem

Resztvevok: Dr. Kroo Norbert (fizikus, Magyar Tudomanyos Akademia), Marie-Jeanne Musiol (muvesz, a Daimon Photo, Video and New Media Center elnoke, Gaineau, Quebec), David Tomas (muvész), Norman T. White (muvész, tanar, Ryerson University, Kanada), Charles Halary (professzor és kutatasi igazgato, Teslabtec, Universite du Quebec a Montreal), Nina Czegledy (muvesz, fuggetlen kurator, Senior Fellow, KMDI, University of Toronto, adjunktus, Concordia University, Montreal), Louise Provencher (fuggetlen kurator és kritikus, Occurrence igazgatosagi tag, Professzor College Ahuntsic, Montreal Filozofia Tanszek), Csaji Attila (muvész), Dr. Jeszenszky Sandor (Magyar Elektrotechnikai Muzeum), Dr. Velimir Abramovic (Time Institute: Foundation for the Science of Time), Sugar Janos (Magyar Kepzomuveszeti Egyetem, Intermedia Tanszek)

Moderatorok: Beothy Balazs (c3 Kulturalis és Kommunikacios Kozpont Alapitvany), KissPal Szabolcs (Magyar Kepzomuveszeti Egyetem, Intermedia Tanszek), Pasztor Erika Katalina (Moholy-Nagy Muveszeti Egyetem, Vizualis Kommunikáció Tanszek)

A kiallitas megtekintheto: 2006. augusztus 27-ig.

McAfee WebShield: OK.