[artinfo] TIPP Kurzus

Veszely Be á ta veszelyb at axelero.hu
Tue Jun 15 20:17:48 CEST 2004

TIPP
Tihany International Postgraduate Program
Tihanyi Nemzetközi Posztgraduális Kutató Mühely

GOLDSMITHS COLLEGE, LONDON ­ MAGYAR KÉPZÖMÜVÉSZETI EGYETEM

NEMZETKÖZI KORTÁRS KÉPZÖMÜVÉSZETI KURZUS
2004 szeptember 12 ­ október 3

Kurzus
Tanulmányok magyar és nemzetközi müvészek számára, akik már egy határozott
irányba elindultak munkájukkal és olyan három-hetes intenzív programon
szeretnének részt venni, mely lehetöséget kínál az egyéni munka tovább
fejlesztésére. A kurzus segítséget nyújt a müvészeknek munkájuk
értelmezésében szélesebb müvészeti spektrumon, elméleti és kulturális
kontextusban. Célunk új munkák, gondolatok és koncepciók kialakításának
támogatása egyéni konzultációkon, szemináriumokon és müterem-gyakorlati
programon keresztül, melyet olyan nemzetközi tanári testület vezet, ami
részben a londoni Goldsmiths College és a budapesti Magyar Képzömüvészeti
Egyetem tanáraiból, részben meghívott nemzetközileg elismert
kepzömüvészekböl áll.

Program
- Szemináriumok
- Konzultációk (Tutorials)
- Konzultáció Beszámolók (Tutorial Reports)
- Mütermi munka
- Elöadások
- Videó estek
- TIPP Nyílt Nap
- Oklevél
- Hétvégi kirándulások

Helyszín
A Magyar Képzömüvészeti Egyetem müvésztelepe Tihanyban.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDÖ: 2004 július 10

A pályázatokat kuratórium bírálja el. A kuratórium tagjai: David Mabb, a
Képzömüvészeti Mesterképzö igazgatója a Goldsmiths College-ban, Londonban,
David Wilkinson, a TIPP müvészeti igazgatója és Veszely Beáta a TIPP
igazgatója.

Részvételi díj
A Magyar Képzömüvészeti Egyetem hallgatói: 40000 forint.
Magyar Állampolgárok, akik nem a Magyar Képzömüvészeti Egyetem hallgatói:
70000 forint.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ / KAPCSOLAT
www.mke.hu/tipp
Igazgató, Veszely Beáta, E-mail: veszelyb at axelero.hu
Müvészeti Igazgató, David Wilkinson, E-mail: wilk at freestart.hu, Fax: +361
2015717
Program Manager, Valkó Margit, E-mail: vendemiaire at c3.hu, Tel: +36 (06) 30
9601015
Adminisztrátor, Tattay Enikö, E-mail: tutay at freemail.hu
Cím, TIPP Közhasznú Alapítvány, Magyar Képzömüvészeti Egyetem, 1062
Budapest, Andrássy út 69-71

A TIPP ­ Tihanyi Nemzetközi Posztgraduális Kutató Mühely a londoni
Goldsmiths College-ban (a képzömüvész szakok) és a Magyar Képzömüvészeti
Egyetem között létrejött közös nemzetközi képzömüvészeti kutató program. A
program szimpóziumok, intenzív mûvészeti kurzusok, konferenciák,
müvésztelepek és kiállítások szervezését foglalja magában, amelyekrôl
esetenként kiadványokat is készít. A célja olyan nemzetközi fórum
kialakítása képzömüvészek számára, amely a kortárs müvészeti tevékenység
széles skáláját és az azt körülvevö kritikai diskurzus természetét
vizsgálja. A programok a Magyar Képzömüvészeti Egyetem nemrégiben felújított
müvésztelepén kerülnek megrendezésre Tihanyban, ahol a résztvevöknek a
megszokott urbánus környezettöl távol lehetöséget nyújtunk müvészetük
elméleti alapjainak és gyakorlati megvalósításának újragondolásához, az
ehhez kapcsolodó beszélgetések, viták nyugodt és elmélyült légkôrében.
Azzal, hogy a TIPP kutató mühelyt ilyen környezetbe tesszük, különleges
atmoszféra jön létre, mely hozzájárul a gondolatok megosztásához, szabadabb
kifejezéséhez, egy nyitottabb vita fórum kialakításához.
Cím: 8237 Tihany, Major utca 63.

AKADÉMIAI TANÁCSADÓ TESTÜLET
Professzor Gerard Hemsworth, a Posztgraduális képzömüvészeti tanszék
Igazgatója, Goldsmiths College, University of London
Professzor Brian Falconbridge, a Nemzetközi kapcsolatok igazgatója,
Goldsmiths College, University of London
Farkas Ádám professzor, a Magyar Képzömüvészeti Egyetem rektora
Veszely Beáta, a TIPP igazgatója