[artinfo] IMXXX tárlatvezetés

Beöthy Balázs b2 at c3.hu
Wed Dec 15 21:38:02 CET 2021

Magyar Képzőművészeti Egyetem
Barcsay terem
1063 Budapest, Andrássy 69-71.

“És mégis mozi a föld!" IMXXX - Intermédia Retrospektív
http://www.mke.hu/IMXXX

Peternák Miklós kurátori tárlatvezetése

2021. dec. 17. péntek 17h

https://fb.me/e/4uwWIntkc.

A Magyar Képzőművészeti Egyetem Intermédia Tanszéke 1990 és 1993 között
jött létre, a régióban bekövetkezett történelmi - politikai
átalakulásokkal párhuzamosan, jórészt az egyetemi hallgatók
követeléseinek hatására. Az Intermédia jubileumi kiállítása a hallgatók
jelen tárlatra készített mžveire helyezi a hangsúlyt, felvillantva (a
kiállítóteremben és a virtuális felületeken is) az intermédia szak
történetének egy-egy eseményét, személyiségét, alkotását.
A vírushelyzetre és az egyetemi rendelkezésekre való tekintettel a
megnyitóra való belépéshez oltási igazolvány felmutatása és maszk
viselése szükséges.

Intermédia videók:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLu5L8PUCwuVMlJr3Cx65wTwNmGMhtpcBJ
Az MKE150 jubileumi programsorozat szakmai vezetője LÁZÁR Eszter.

MKE 150 programsorozat weboldala: http://www.mke.hu/mke150/
Nyitva: 2022. január 29-ig, hétfő-péntek: 14.00-19.00, szombat:
10.00-18.00, vasárnap zárva.
Az egyetem 2021. december 21 - 2022. január 3 között zárva.