[artinfo] Pénzes Géza kiállítása

Zolnyánszki Zsolt zolnyanszki at gmail.com
Wed Feb 20 09:30:18 CET 2019

  * - meghívó -*

*PÉNZES 70*
*Pénzes Géza* művésztanár fotókiállítása
*Horváth Endre Galéria*
2019. március 2 - április 25.

A kiállítást a jelenlévőknek ajánlja *2019. március 2-án, szombaton 16
órakor*: maga az alkotó
Közreműködik: a Fültanúk Zenei Műhely
*Kurátor: Zolnyánszki Zsolt Benedek*

*A Horváth Endre díjas alkotói gondolatai:"1949-ben születtem, így hát idén
már 70 éves leszek.Kisgyermek korom óta pedagógusnak készültem, ez
szerencsére meg is valósult. Egész aktív életem alatt elsősorban tanárnak
tartottam magam.Ugyanakkor már tizenéves koromban kiderült, hogy a képek
világa az, ami leginkább leköti a figyelmemet.13 éves korom óra rajzolok,
19 évesen elkezdtem festeni, majd 30 évesen fényképezni.Mindhárom technikát
gyakorlom azóta is.A grafika és festészet kielégíti kreatív igényeimet. A
fotográfiát másként szemlélem. Fényképeimet nem manipulálom.Szoktam is
mondogatni, hogy a fényképezőgépeknek objektívjük van, nem szubjektívjük."*

facebook esemény:
www.facebook.com/events/288808548467959/

a galéria:
www.facebook.com/HorvathEndreGaleria

online katalógus:
www.flipsnack.com/F86C8A5BDC9/p-nzes-g-za-fc90zy465.html

*Zolnyánszki Zsolt BenedekHorváth Endre GalériaBalassagyarmat*