[artinfo] HARMINC EV KEPEKBEN I. - valogatas a Mimezis gyujtemenybol

Tragor Ignác Múzeum info at muzeumvac.hu
Fri Apr 13 13:32:50 CEST 2018

Kedves Kollégák és Múzeumbarátok!

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Április 19-én nyílik az idei év első kiállítása a Görög Templom
Kiállítóteremben, melyen a múzeum kortárs képzőművészeti gyűjteményének
figurális-realista festményeiből látható válogatás:

A váci Tragor Ignác Múzeum meghívja Önt és kedves családját, barátait a
HARMINC ÉV KÉPEKBEN I. - válogatás a Mimézis gyűjteményből c. kiállítás
megnyitójára 2018. április 19-én, csütörtökön, 17.00 órára a Görög Templom
Kiállítóterembe.

Kiállító művészek:Baksai József, Balogh Gyula, Fillenz István, Károlyi
Zsigmond, Kőnig Frigyes, László Dániel, Lengyel András, Marosvári György,
Schmal Károly, Szakáll Ágnes, Szurcsik József, Várady Róbert, Wachter Ákos,
Zrínyifalvi Gábor

Köszöntőt mond: Forró Katalin múzeumigazgató

Rendezte és a kiállítást bemutatja: Bárdosi József művészettörténész

Megtekinthető 2018. június 3-ig, keddtől vasárnapig, 10-18 óra között / Vác,
Március 15. tér 19.

A kiállítást támogatta: Nemzeti Kulturális Alap

A kiállításról bővebben a múzeum honlapján, az Időszaki kiállítások
menüpontunk alatt olvashat:

http://muzeumvac.hu/programok_idoszaki/107/HARMINC-EV-KEPEKBEN-I-8211-valoga
tas-a-Mimezis-gyujtemenybol.html

Minden érdeklődőt örömmel várunk!