[artinfo] A Google fejlődése – belépés a „segítségnyújtás korszakába"

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Tue Apr 10 20:00:20 CEST 2018

A Google fejlődése – belépés a „segítségnyújtás korszakába".

Életünk egyre több aspektusát járja át a digitális technológia. Olyan fogyasztókká válunk, akiket a tenyerükben lévő eszközök egyre inkább segítenek és felhatalmaznak.  Hogyan tudja a technológia legkülönbözőbb igényeinket nemcsak kielégíteni, hanem előre is látni? Hogyan tud olyan segítséget nyújtani, aminek az adott pillanatban és helyen valóban örülünk?

A Budapesti Metropolitan Egyetem, Metropolitan Lab meghívja Önt Erdős Ádám Industry Manager (Travel, Google Magyarország) előadására.

Időpont: 2018. április 16., hétfő, 17.30 óra

Helyszín: Budapesti Metropolitan Egyetem, Rózsa utcai Campus, A209-es terem

1077 Budapest, Rózsa utca 4-6.

A Budapesti Metropolitan Lab fő célkitűzése a technológiai eredmények kreatív használata, innovatív művészeti lehetőségek kutatása, támogatása. Olyan közösségi tér, ahol fejleszteni és közösen tesztelni lehet az új ötleteket, és ami lehetővé teszi a folyamatos kísérletezést, valamint a hibrid műfajok megteremtését. Kooperációi mentén inspirációival segíti innovációs és technológiai folyamatainak végiggondolását iparági és GLAM partnereinek.

Az előadáson való részvétel ingyenes.