[artinfo] Beöthy Balázs, Eperjesi Ágnes #digikult.hu

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Wed Oct 11 21:20:21 CEST 2017

„A számítógépet azért tartom forradalmi eszköznek, mert nagyon sok területen elérhetővé teszi az alkotás lehetőségét. Rengeteget számít, hogy az embernek saját gépe van, nem kell hozzá stúdió. Ugyanakkor a low tech megoldások jobban érdekelnek, amibe a hálózati művészet is tartozik. Elég hozzá egy olcsóbb gép is, és mégis innovatív megoldásokat, kritikus attitűdöt tud közvetíteni. A médiaművészet alapvetően azért fontos, mert a tudatosságot ébren tartja bennünk. Muszáj tudatosnak lennünk a technológiával, mert kiszolgál minket, de kiszolgáltatottakká is válunk általa."

RGB vagy CMYK? - Beszélgetés Beöthy Balázzsal
http://www.digikult.hu/2017/10/11/rgb-vagy-cmyk/

„Számomra az internet a demokratikus hozzáférés közegét jelentette, ami idővel mindenki számára elérhető. Ez tökéletesen illeszkedett az én általánosabb művészetfogalmamhoz, mert nekem mindig az számított, hogy a művészet ne csak egy belterjes társaság számára jelenthessen értéket, hanem próbáljon nyitni teljesen más közegben élő emberek felé is."

Éjjeli őrjárat - Beszélgetés Eperjesi Ágnessel
http://www.digikult.hu/2017/05/06/ejjeli-orjarat/