[artinfo] mester_es_tanitvanyai_kiallitas_meghivo

György Hajnal hajnal at art.pte.hu
Tue Sep 13 16:35:45 CEST 2016

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt a

MESTER ÉS TANÍTVÁNYAI című kiállítás megnyitójára

2016. szeptember 15-én, csütörtökön 17 órára
az eszéki Szlavón Múzeum régészeti részlegének épületébe.

A kiállítást megnyitja:
Prof. dr. Lakner Tamás, a Pécsi Tudományegyetem Művészeti Karának
dékánja
Prof. dr.sc. Helena Sablic Tomic, az Eszéki Egyetem Művészeti
Akadémiájának dékánja

Köszöntőt mond:
Losonczy István, a PTE MK festő tanszék tanára, a kiállítás
megálmodója
Vladimir Šišljagić, Eszék-Baranya megye főispánja
Ivan Vrkić, Eszék város polgármestere
Denis Detling, a Szlavón Múzeum Igazgatója
De Blasio Antonio főkonzul

A kiállítás 2016. szeptember 22-ig megtekinthető, keddtől péntekig
10-től 18 óráig.

http://www.magyarheteszek.hu/programok/2016-09-15

Üdvözlettel,

--