[artinfo] tilos, alkotás útja: RLL & DA performance, Fuga

Tei Pál au.fm90.3 at gmail.com
Thu Mar 10 15:43:06 CET 2016

Tilos Rádió (fm 90.3)

Az Alkotás útja c. műsorának

https://tilos.hu/show/alkotas-utja

március 10-én, csütörtökön 21 órakor kezdődő adásának vendége

Dorsánszki Adrienn és Révész L. László

és a március 11-i közös performanszuk lesz a téma (Fuga, 18h)

Az adás másik, és kéretlenül visszatérő témája a magyar kortársművészeti
szcénára jellemző beteges figyelemhiány (ADD, kísérő tünetek: amnézia és
gyenge impulzuskontroll), melynek aktuális jele, hogy az ikon.hu
_artAkkord_ szolgáltatását továbbra is képtelenek használni a szcéna
résztvevői, és sokadszorra március 10-én 7 különböző kortársművészeti
program lesz egyidőben.

Állítsuk meg a figyelem-hiányt! A figyelem nem pénz, hanem információ! (=
nem veszítjük el) Mi több, a figyelem figyelmet generál!