[artinfo] Szimpozium_MKE_anatomia tanszek_FUGA-2015.05.12

MKE Press press at mke.hu
Mon May 11 11:56:54 CEST 2015

A Magyar Képzőművészeti Egyetem Művészeti Anatómia, Rajz- és Geometria Tanszéke
Szimpóziumot szervez
A művészeti anatómia és a felsőfokú rajzoktatás kérdései
címmel.

Időpont:
2015. május 12. (kedd) 14 óra

Helyszín:
FUGA – Budapesti Építészeti Központ, 1052 Budapest, Petőfi Sándor u. 5.

Program:
Megnyitó: prof. Kőnig Frigyes DLA, habil, egyetemi tanár, tanszékvezető, MKE
Moderátor: Albert Ádám DLA, habil, egyetemi docens, MKE

Előadás (15 perc)
Dárdai Barnabás AMI, Sopron
Erőss István DLA, habil tanszékvezető, Esterházy Károly Főiskola, Vizuális Művészeti Tanszék
Marosi Katalin főiskolai adjunktus, SZTE JGYPK Rajz - Művészettörténet Tanszék
Nagy Csaba, Nyugat-Magyarországi Egyetem, Savaria Egyetemi Központ
Bordács Andrea PHD, főiskolai docens intézetigazgató, Nyugat-Magyarországi Egyetem, SavariaEgyetemi Központ
Nyilas Márta DLA, egyetemi docens, PTE Művészeti Kar
Tarnóczi József, Nyíregyházi Főiskola, Vizuális Kultúra Intézete
Dr. Rényi András, egyetemi tanár, intézetigazgató, ELTE, Művészettörténeti Intézet
Szegedi Csaba DLA, egyetemi adjunktus, Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Design Intézet
Kőnig Frigyes DLA, habil, egyetemi tanár, tanszékvezető, MKE

Szünet

Kerekasztal beszélgetés az előadók részvételével
Moderátor: prof. Kőnig Frigyes DLA, habil, egyetemi tanár, tanszékvezető, MKE