[artinfo] MAYBE3 // VILÁGOK VÉGE // meghívó // 2012.09.14 // 19h

Ágnes Evelin Kispál kispalagnese at gmail.com
Wed Sep 12 19:50:48 CEST 2012

A sepsiszentgyörgyi MAGMA Kortárs Művészeti Kiállítótér tisztelettel
meghívja Önt a

 MAYBE3  VILÁGOK VÉGE

című csoportos kiállítás megnyitójára 2012. szeptember 14-én,
pénteken, 19 órára;
majd 22 órától   DJ FlaC LOSSLESS  fellépésére a Tein Kávézóba.

Kiállító Művészek: FERENCZI Zoltán / IVÁCSON András Áron & SÁROSI
Mátyás IZSÁK Előd /  KISPÁL Attila / KISPÁL Ágnes-Evelin / KEREZSI
Nemere / KOZMA Levente / LÁSZLÓ István / MIKLÓS Szilárd / MONOTREMU /
Rareş MOLDOVAN / SZABÓ Péter / VÁNCSA Domokos /  Barunabasu BETORO /
WANEK Ferenc.

A kiállításhoz kapcsolódó műhelybeszélgetésre 2012. szeptember 15-én,
szombaton, 16 órától kerül sor,
melynek meghívottjai: HUBBES László-Attila / IVÁCSON András Áron /
UNGVÁRI-ZRINYI Imre.

A kiállítás 2012. október 14-ig látogatható, hétfő kivételével,
naponta 11-19 óra között.

Bővebb információ: www.maybe.ro // www.magmacm.ro

--
//-------------------------------------------------------------------
MAGMA Contemporary Art Space

OPEN 11 a.m. - 7 p.m. all day
except Mondays and holidays

NYITVA hétfő és ünnepnapok kivételével
naponta 11:00 - 19:00 óráig

DESCHIS in fiecare zi cu exceptia
zilei de luni si in zilele de sarbatoare
intre orele 11:00 - 19:00
520003 - Sepsiszentgyörgy / Sf. Gheorghe,
Szabadság tér / Piata Libertatii nr. 2. sz.
Kovászna megye / jud. Covasna - RO
Tel: +40 729 007 424
www.magmacm.ro
magma at maybe.ro