[artinfo] MKE_Best of Diploma_sajtotajekoztato

press press at mke.hu
Tue Jul 3 13:08:21 CEST 2012

Best of Diploma - a képzőművészeti oktatás egyik legjelentősebb év végi eseménye

MEGHÍVÓ NYILVÁNOS SAJTÓTÁJÉKOZTATÓRA

A Magyar Képzőművészeti Egyetem tisztelettel meghívja Önt a Best of Diploma kiállítás megnyitásához kapcsolódó sajtótájékoztatóra.

Időpont: 2012. július 9. (hétfő), 14h

Helyszín: Magyar Képzőművészeti Egyetem / Tanácsterem (1062 Budapest, Andrássy út 69-71., I. emelet)

Ugyanezen a napon 18.00 h-kor nyílik a Best of Diploma 2012 kiállítás az Egyetem több kiállítótermében. A 2006 óta megrendezett Best of Diploma kiállítások célja, hogy a diplomamunkák védésére meghívott szakmai zsűritagok által a legjobbnak ítélt műalkotásokon keresztül mutassa be az MKE-n folyó képzések eredményét.

A kiállítás megnyitása alkalmából a sajtótájékoztatón az Egyetem 2011/2012 tanévi munkájának összegzésére is sor kerül.

Program
13.30-14.00 újságírók regisztrációja

14.00- Kőnig Frigyes Dr. habil DLA, a Magyar Képzőművészeti Egyetem rektora beszámol azokról a partnerségi kapcsolatokról, csereprogramokról, új szakképzésekről és kiállításokról, amelyek a 2011/12-es tanév során valósultak meg. Az MKE nyári programjairól és a következő tanév kihívásairól és terveiről is szó lesz.

14.15- Juhász Ferenc, a Magyar Képzőművészeti Egyetem gazdasági főigazgatója:
Művészeti oktatás és gazdasági háttér. Az Egyetem előző évi gazdálkodása és a következő tanév várható pénzügyi kihívásai.

14.25- Szegedy-Maszák Zoltán Dr. habil DLA, általános rektorhelyettes, a Doktori Iskola vezetője az idei felvételi jelenlegi állásáról és keretszámairól tájékoztat. Emellett ismerteti az MKE oktatással kapcsolatos távlati terveit illetve a jelenleg zajló kutatásokat és fejlesztéseket.

14.35 Lázár Eszter egyetemi tanársegéd, Képzőművészet-elmélet Tanszék, a Best of Diploma ötletgazdája és szervezője. A Best of Diploma kiállítások kezdeményezője az idei diplomamunkákat mutatja be és az MKE-n végzettek diploma utáni lehetőségeiről tájékoztat.

14.40 újságírói kérdések

A sajtótájékoztató után Radák Eszter DLA, oktatási rektorhelyettes tárlatvezetést tart a Best of Diploma 2012 kiállításban.

Az Egyetem elérhetőségei:
Magyar Képzőművészeti Egyetem
Budapest, 1062 Andrássy út 69-71.
Tel.: (36) (1) 342-8556
www.mke.hu<http://www.mke.hu/>

A Best of Diploma 2012 kiállítás adatai:
Helyszín: Magyar Képzőművészeti Egyetem központi épület /  Barcsay-terem, Aula
Budapest, 1062 Andrássy út 69-71.

Megnyitó: 2012. július 9., 18h
Nyitva: 2012. július 10 - július 25.

Nyitva tartás:
2012. július 10-12.: 14.00-18.00
2012. július 13-25.: hétfő - péntek 10.00-18.00
szombat 10.00 - 13.00

2012. július 12-ig az egyetemen zajló felvételi miatt délután 14 órától látogatható a kiállítás.
További információ: www.mke.hu<http://www.mke.hu/node/33057>