[artinfo] 120210 - kondor valeria - 1 + 1

cso:p galeria - fehervar pocs at csop.hu
Tue Jan 31 09:40:43 CET 2012

kedves Címzett!

a csöp | po:cs (kortárs művészeti) galéria
következő kiállításának címe:

2012. február 10. - Kondor Valéria - 1 + 1

a megnyitó | 2012. február 10. 18 óra

ameddig nyitva | 2012. március 9.

a kiállító | Kondor Valéria
(http://www.flickr.com/photos/13901617@N06/),
festőművész

a kiállítás címe | 1 + 1

aki megnyitja | az alkotó webkamerán egyenesen
Indiából

a helyszín | csöp galéria | székesfehérvár |
rákóczi u. 25.

a képekről |

Festményeim készítése során a képalkotás
módjait, örömét, gesztusait fedezem fel.
Szeretem a könnyű, ropogós vizes technikákat
és az olajfestéket. Festés közben hagyom, hogy
a képi elemek egymás vonzásába kerüljenek és
ezáltal kialakuljon a saját kommunikációjuk a
képen belül. Szeretem az elsődleges, dinamikus
ecsetnyomokat kombinálni finom kidolgozásokkal
és nyomott részletekkel. Munkáim
középpontjában megjelenik az emberi alak, ami
gyakran csak sziluettként szerepel és a
környezet helyezi a történetbe. Az emberi alak
olyan egyetemes szimbólum, amivel könnyű
dolgozni és a néző is a könnyen helyezkedik
bele. Az utóbi időben, egyre több feminin téma
kerül felszínre mert Indiában élni nőként,
anyaként a mindennapi életemben is elsődleges
feladat, kihívás és öröm.

A festésen kívül a szőnyegkészítést
tanulmányozom. A szőnyegtervezéskor régi
tradíciókat fedezek fel és egy másfajta képi
világgal, jelrendszerrel dolgozhatok.

sajtóanyag | www.sajto.csop.hu
(http://www.sajto.csop.hu/)

logók | www.logo.csop.hu
(http://www.logo.csop.hu/)

 meghívó |
www.sajto.csop.hu/meghivo/csop-kondor_valeria-1+1-meghivo.jpg
(http://www.sajto.csop.hu/meghivo/csop-kondor_valeria-1+1-meghivo.jpg)

 életrajz | www.csop.hu/kiallito/kondor-valeria
(http://csop.hu/kiallito/kondor-valeria/)

kérlek, látogasd meg oldalunkat
(http://csop.hu/) és tájékozódj jövőbeli
kiállításainkról és programjainkról!

üdvözlettel,

csöp | po:cs (kortárs művészeti) galéria

 (mailto:%63%73op%40c%73op.%68u)