[artinfo] Világhírű kortárs magyar képzőművészt?

Fruzsina Kígyós kigyosfruzsina at gmail.com
Sat Jan 21 13:20:02 CET 2012

*V**i**l**á**g**h**írű kortárs magyar képzőművészt? Flash Art a Stúdióban*

Nicola Trezzi, a Flash Art International olasz szerkesztője pár napot Budape
sten tölt,   a  magyar Flash    Art    megjelenésének    apropójából.    A
hazai    kiadás főszerkesztője,  Rieder  Gábor  arról  kérdezi  a New York-i
 központban  dolgozó kollégáját, hogy milyen esélye van a magyar kortárs műv
észet új nemzedékének a régóta vágyott nemzetközi siker elérésére.

Nicola Trezzi, a Prágai Biennále kurátora, a régió alapos ismerője így nyil
atkozott a magyar Flash Artban  hamarosan megjelenő interjújában: „Nagyon op
timista vagyok   a  magyar színtérrel      kapcsolatban.   Nem    látok    a
jövőbe,    de    a szkeptikusoknak azt tudom mondani: nézzétek meg a sikeres
szomszédaitokat. Ki  jobban  sikeres  (lásd:  Lengyelország  vagy  Románia),
 ki  valamivel  kevésbé (lásd: Csehország). Tényleg azt gondolom, hogy Magya
rország lesz a következő. Mintha a vihar előtti csendet érezném itt.” A kö
tetlen, angol nyelvű beszélgetésen kivesézhetjük ennek a meglehetősen optim
ista állításnak a realitásait.

*A beszélgetés nyelve: angol*

*A helyszínen kedvezményes áron lehet előfizetni a január végén megjelenő ma
gyar*

*F**l**a**s**h Art folyóiratra.*

*Időpont: *2012. január 24., 19 óra

              *Helyszín: *Stúdió Galéria, 1077 Budapest, Rottenbiller u. 35.

--
Kigyós Fruzsina
+36 70 636 7132