[artinfo] Gerő Ambrus kiállítás megnyító

Ambrus Gerő geroambrus1 at gmail.com
Tue May 10 17:51:27 CEST 2011

Gerő Ambrus, a Pécsi Tudományegyetem ötöd éves, festő
szakos hallgató kiállítás megnyitója
matéria: grafikák
időpont: 2011. máj. 16., 18.00
hely: Budapest, Nyugati téri Alexandra Könyvesház, Kávézó

Meghívó

Szeretettel meghívjuk Gerő Ambrus képzőművész egyéni kiállítás megnyitójára
2011 május 16 - án, hétfőn, 18.00 órakor a Nyugat téri Alexandra Könyvesház
Kávézójába.
Gerő Ambrus a Pécsi Tudományegyetem ötöd éves festő szakos
hallgatója. Második önálló "Francia agár a' Picasso" c. kiállításán grafikai
munkáiból látható kiállítás. Rajzait a humor, az egyszerűség és
gyorsaság jellemzi. Témái közt szerepel irodalmi élményei, egykori kertje,
land art illetve konceptuális kert ötletei, valamint Picasso egyik
legkülönösebb kutyája, az örökké alvó francia agár. A kiállitást Hajdú
Balázs, a Showder Klub humoristája nyitja meg.

A kiállítás megnyitó látogatóinak lehetősége van, hogy szerepeljen egy
csoportos, beállított tablófotón, mely a festőművész hallgató első archiváló
szándékú projektjének második állomása. A képen szereplő látogatók
elektronikus úton megkapják a fényképet. Ösztönzés- és részvétet
megbecsülésképpen kisorsolunk egy ajándékot, melyet a kiállító ajánl fel.

A kiállítás anyagának linkje:
https://picasaweb.google.com/geroambrus1/2011KiallitasAlexandraban
Helyszín: Budapest, 1055, Nyugati tér 7., 1. emeletet
A kiállítás megtekinthető: 2011 Június 6 - ig, H - Szo: 10:00 - 22:00, V:
10:00 - 20:00