[artinfo] FUGA - Zöld Budapest

FUGA info at fuga.org.hu
Sun Mar 27 20:09:11 CEST 2011

Kiállítói információ
Kapcsolat
Térkép
Impresszum
E-mail

Zöld Budapest
2011. március 29. 17.00
A Szeretem Budapestet Mozgalom kiálllítása
Megnyitja: Térey János író
Megtekinthető: 2011 04 09
A közelmúltban jelent meg a Szeretem Budapestet Mozgalom zöld, környezettudatos szempontokat rögzítő, ugyanakkor egy pesti és budai integrált Belváros-fejlesztés mellett érvelő városfejlesztési programja. A koncepció magját a Budapest brand alapértékei alkotják. Azok a fogalmak és módszerek, amelyek az elmúlt húsz évben világszerte, így Budapest jelentős előnyöket elért versenytársainak sikeres fejlesztéseiben is kulcsszerepet játszottak.
Kamarai tagok a megnyitón való részvételért 0,5 kreditpontot igényelhetnek.

Azért kapta ezt a levelet, mert regisztrált a hírlevelünkre. Ha le szeretne iratkozni:  visit this link
  http://www.fuga.org.hu/hirlevel?ac=unsubscribe&em1=arthis&em2=freemail.hu&uk=d312bdd8fed891ad24651d17&lang