[artinfo] 9n - Szellemkép III/3. - csoportos kiállítás a Magyar Műhely Galériában - 2011.08.03.

Magyar Muhely magyarmuhely at lists.racio.hu
Sat Jul 30 09:58:46 CEST 2011

A Magyar Műhely Galéria szeretettel meghívja

*9n - Szellemkép III/3.

*című kiállításának megnyitójára

Kiállítanak:
* Babinszki Krisztina, Boldog Anita, Éliás Anikó, Nádházi László,
Szilágyi-Nagy Ildikó, Sziráki Lili, Tabbouch Ali, Kovács Márton, Zombori
András*

A kiállítást megnyitja: *Sárosdy Judit *művészettörténész
A megnyitó időpontja: 2011. augusztus 3., szerda, 18 óra
A kiállítás megtekinthető 2011. augusztus 26-ig.

MMG

A kilenc fotósorozat a Szellemkép Szabadiskolában 2011-ben végző
fotográfus hallgatók munkája. A kilenc különböző látásmód mindegyike
hitelesen kidolgozott belső, fiktív vagy félfiktív világokat nyit a néző
előtt. A sorozatok címe: Harmónia, Fiktív világok, Isten algoritmusa,
Kaptárhangulatok - talpalatnyi zöld, Kutyák, Tájoló, Szubjektív téridő,
Fenomenológiai szemlélet hatása a fotográfiában, A szüleim nem én vagyok.

*Magyar Műhely Galéria [MMG]*
1072 Budapest
Akácfa u. 20.
Telefon: + 1 3218023

Támogatók: Nemzeti Kulturális Alap, Ráció Kiadó