[artinfo] meghivo pte muveszeti kar "most" hallgatoi kiallitasara N&n galeria

Júlia Vass vassjulcsi at gmail.com
Sun Oct 3 16:57:03 CEST 2010

az N&n galéria tisztelettel meghívja önt és barátait
a molnár farkas és gyarmathy katalin terembe

2010. október 6-án, szerdán 18 órára

most

pécsi tudományegyetem művészeti kar hallgatói kiállítás

a kiállítás anyagát losonczy istván festőtanár és gaál tamás
szobrásztanár segítségével

válogatta vass júlia

a pécsi tudományegyetem művészeti karának kiállítása egy, 2009
májusában kezdődött sorozat második része. munkamódszerem a művészeti
főiskolák/egyetemek hallgatóival folytatott közös munka, majd a
folyamatok végén egy-egy bemutatkozó kiállítás rendezése. a fiatal
alkotókkal készült interjúk során arra vagyok kíváncsi, hogy a
hallgatók miként látják érvényesülési lehetőségeiket napjaink kortárs
képzőművészeként. az elmúlt hónapokban a pte-mk festő-és szobrász
tanszék műtermeit látogattam, ismerkedtem az ott folyó oktatással, és
a hallgatói munkákkal. többszöri műterem látogatások után olyan
alkotásokat választottunk ki, melyek legélesebben reagálnak a korunk
által felvetett kérdésekre. a kiállítótér adottságaiból is
következett, hogy minél inkább leegyszerűsített, minimalista, puritán
vonalvezetésű és színvilágú festményeket és szobrokat választottunk.
folyt. köv. vass júlia

a kiállítók névsora * list of exhibitors: balogh judit * békési ervin
* bokori boglárka * bögös loránd *
fegyverneki szilvia * gnándt ferenc * hack ferenc * kanics dorottya *
kovács kolos márk *
kútvölgyi szabó áron * nagy zsófia magdolna * ormay lászló * ronald
mothokgo * sipos emőke anna *
szakál éva * szalai dorottya * tóth veronika * tóth zsófia * villányi
szilvia * zsin bence

a kiállítás megtekinthető: 2010 október 25-ig
the exhibition is open until the 25th october 2010

következő rendezvény * the next program is
petri györgy terem * györgy petri hall
2010 10 20 * 20 10 2010
forgács péter * péter forgács
 arizonapló /1992/

a megnyitó alatt a galériában megtekinthető * during the opening on
view at the gallery
petri györgy terem * györgy petri hall

Összeragadt Pillanatok

/Moments Stuck Together/

forgách andrás

57 rajz petri györgyről

57 drawings about györgy petri

   N&n galéria

 1065 budapest, hajós utca 39.

+36 1 302 45 96, +36 1 301 04 50, +36 30 934 73 89

galeria at nagybalint.hu

www.nagybalint.hu

a galéria átmenetileg csak telefonos egyeztetés után látogatható.
kérjen időpontot.

--
Vass Júlia
+36 20 565 1715