[artinfo] L. Simon László lemondott a Magyar Írószövetség titkári funkciójáról

szif at lists.racio.hu szif at lists.racio.hu
Fri May 14 21:55:37 CEST 2010

////Kedves Olvasóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy *L. Simon László *József Attila-díjas író,
szerkesztő
2010. május 14-én lemondott a *Magyar Írószövetség titkári* funkciójáról.

L. Simon Lászlót 2010. április 11-én a Fidesz színeiben egyéni
országgyűlési képviselővé választották. Május 14-én megtartotta alakuló
ülését a *Magyar Köztársaság parlamentje, *amelyen a megválasztott
képviselők letették az esküjüket. Az új parlament megválasztotta a
Bizottsági elnököket és tisztségviselőket is.
*L. Simon László*t a Magyar Országgyűlés *Kulturális és
sajtóbizottságának elnökévé *választották.

Ugyan a képviselőség jogi érelemben nem összeférhetetlen az ország egyik
legrangosabb társadalmi szervezetében vállalt vezető szereppel, ám a
kormánypárti politizálás etikailag nem egyeztethető össze a civil
érdek-képviseleti munkával. Ezért döntött úgy L. Simon László, hogy
megválik választott civil tisztségeitől.
A Magyar Írószövetség titkárságán kívül L. Simon László a Magyar
Irodalmi Szerzői Jogvédő és Jogkezelő Egyesület elnöki funkciójától is
megválik.

L. Simon László 1972-ben született Székesfehérváron. József Attila-díjas
író, szerkesztő. Eddig 11 könyve jelent meg. 1998 és 2004 között a
Fiatal Írók Szövetsége elnöke, 2004-től a Magyar Írószövetség titkára volt.

/
*

/Ön a Szépirodalmi Figyelő és a Magyar Írószövetség hírlevelét olvassa.
A hírlevélirodalmi, művészeti híreket, információkat tartalmaz.
A levelezési lista nyilvános, ahhoz bárki csatlakozhat, s bármely tag
felvetetheti
mások címét.
A listára feliratkozni és leiratkozni az alábbi címen lehet:
szif at racio.hu
<http://www.webmail.webtar.hu/src/compose.php?send_to=szif%40racio.hu>
mailcímre./
///