[artinfo] Jótékonysági árverés az árvízkárosultak javára

Zsilinszky Zsófia zsilinszky.zsofia at mke.hu
Tue Jun 15 14:49:40 CEST 2010

Aukció az árvízkárosultak javára - Best of Diploma 2010 és Múzeumok Éjszakája a Magyar Képzőművészeti Egyetemen

2010. június 19-én délután 5-kor nyílik a Magyar Képzőművészeti Egyetem ötödik Best of Diploma kiállítása és ezen az estén kerülnek megrendezésre a Múzeumok Éjszakája programjai is. A koncerteken, különleges tárlatvezetéseken és hallgatói kiállításokon kívül idén egy jótékonysági esemény is helyet kap az egyetemen: az elmúlt hetek árvízkárosultjai számára a Magyar Képzőművészeti Egyetem Hallgatói Önkormányzata aukciót szervez a diákok és a mestertanárok alkotásaiból. A festmények, kisplasztikák, grafikák jelképes árról indulnak: a diákok munkáira 5000,- a tanárok alkotásaira 10.000 forinttól lehet licitálni.

A jótékonysági árverést az Arte Galéria és Aukciós Iroda tulajdonosa, Marsó Diana vezeti. A teljes befolyt összeget a Magyar Képzőművészeti Egyetem a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság (bankszámlaszám: 12046102-0015141101600006) számára ajánlja fel.

Az aukció védnöke: prof. Dr. habil Kőnig Frigyes, a Magyar Képzőművészeti Egyetem rektora

Az aukció időpontja: 2010. június 19. 21.30

Az aukció helyszíne: Magyar Képzőművészeti Egyetem, Vetítőterem

1062 Budapest, Andrássy út 69-71.

Az aukcióra kerülő munkák 2010. június 17-től a www.mke.hu<http://www.mke.hu/> oldalon tekinthetők meg.

A licitáló tárcsákat az aukción szereplő művek alkotói készítik, melyeket darabonként 1000 forintért lehet megváltani.

Sok szeretettel várjuk az aukcióra azokat, akik műtárgyvásárlási szándékkal érkeznek, és azokat, akik eddig nem találták meg a módját, de most közvetítésünkkel szeretnének - tudnak segíteni az árvízkárosultaknak!

Bővebb információ:

Bendig-Zsilinszky Zsófia művészettörténész (06 20/823 41 28), zsilinszky.zsofia at mke.hu