[artinfo] Meghívó továbbításának kérése Tôletek far severö sapirico és Sebeô Talán ivásos szerzôi elôadói estjét illetôen .

F. S. Sapirico talan at c3.hu
Wed Nov 25 12:55:27 CET 2009

Kedves  Szerverem . Verembe  szeretném  önTEni , hogy  lészen  egy
rendhagyó (, de  nem  húshagyó )  szerzôi  elôadói  esTEm , amit  jó
lenne ,  ha  kb. 5ször  fölTEnnétek  az  artinfóba/-ra . Ez
peniglen  így  volna  :

far  severö  sapirico  és  Sebeô  Talán  szerzôi  elôadói  estje  az
ELTE  Bp., XI.,  Ménesi út  11--13.  kollégiumi  épületében a  fszt-
i  díszTEremben  2009. XII. 07--én  20.00--kor . Belépés ( szem  ben
az  itt  levô esterházys , party-nagylajosos  esTEkkel ) :
mûanyagpoharakkal , borral , beszélgetési  kedvvel . Jöjj(ön)  egy
másik  ruhá(d)ban , mint  ami  aznap Önön , Rajtad volt ( lehet
rosszabb  is  TErmÉSZetesen az  aznap viseltnél).

                                               fss

Tyû , de  jó  lenne , ha  megcsinálnátok . Köszönöm  szépen . S.T.art