[artinfo] 1. Kis Magyar Metró Biennálé

Artpool Art Research Center artpool at artpool.hu
Fri Oct 3 18:29:02 CEST 2008

Az Artpool szeretettel meghívja önt

a Magyar Képzömüvészeti Egyetem hallgatóinak
1. KIS MAGYAR METRÓ BIENNÁLÉ
címü kiállítására

megnyitja: Maurer Dóra
2008. október 10-én, pénteken, 18 órakor
Artpool P60
Budapest VI., Paulay Ede u. 60.

kiállítók: antalaci, Bereczki Kata, Béres Pálma, Bodolóczki Linda,
Bolla Rita, Brückner János, Csábi Ádám, Gosztola Kitti, Gyalog Eszter,
Gyimesi Andrea, Hegedűs Anett, Hollós Ádám, h-power, Kendra Bea, Kroó
Anita, Lakatos Áron, Nádas Eszter, Nemes Márton, Peternák Anna, Takács
Róbert, Tóth Angelika, Tóth Anna, Vasvári Márta, Zakar Viktória

A kiállítás (elözetes csoportos idöpont-egyeztetéssel)
október 22-ig tekinthetö meg