[artinfo] Uj cikkek jelentek meg junius 9 es 13 kozott a www.tranzit.blog.hu-n

Suvecz Emese suvecz.emese at communicatio.hu
Mon Jun 16 07:48:14 CEST 2008

Uj cikkek jelentek meg junius 9 es 13 kozott a www.tranzit.blog.hu-n

Heti blogger: Lowas Peter

Cuccok torokbol
2008.06.09. 08:00 | blog | Lowas Peter
Bar szerepe jelentos az europai kulturtortenetben, a torok kulturat nekem
sokaig a valutasok, az olcso aranylancok, eletem elso farmernadragja, a
doner, a darbuka, es a zsirosfenyu hajjal szaladgalo, tolakodo berlini
machok jelentettek. Nem azert, mert tajekozatlan voltam es csipobol
itelek, hanem, mert nem sikerult az ellenkezojebe botlanom. Azota
hal’ istennek tobb dolog is tortent velem, ami eloszlatta az ostoba
sztereotipiakat.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/09/cuccok_torokbol

Nok, technologia es halozatok Kelet-Europaban
2008.06.10. 11:22 | reflex | Pasztor Erika Katalina
A HACK.Fem.EAST kiallitas egy nyilvanos felhivas termese, amely tobb
listan is keringett [artinfo, spectre]. Mivel a mozaikszoban szereplo
osszetevok egyikevel sem azonosultam azonnal, hiszen – bar kozel
husz eve dolgozom technologiaval, resze vagyok kulonbozo halozatoknak,
valamint par digitalis muveszeti projekt alkotoja is vagyok, valahogy
minden ilyen nem muveszeti alapon szegmentalt muveszeti esemennyel
kapcsolatban nemi ellenerzese van az embernek. De szerencsere itt messze
nem errol volt szo.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/10/nok_technologia_es_halozatok_kelet_europaban

Ertelem es erzelem
2008.06.11. 08:00 | blog | Lowas Peter
Korunk egyik legnagyobb problemajat, az identitas kerdeset sok muvesz
kerulgeti muveivel, am a legtobb esetben nem talalkozunk olyan
letisztultsaggal, finom intelligenciaval es kedvesseggel, amivel a
szingapuri Ming Wong operal muvein keresztul. Nem probal
„okos” muveszkent a filozofia utvesztoibe hajitani bennunket,
hanem ahelyett egy sokkal szellemesebb es szorakoztatobb alternativat
nyujt: szerepeket jatszik nekunk es mikozben szorakozunk is, ugy, hogy
egyik szemunk sir, a masik meg nevet, kozel kerulunk valamihez, talan
onmagunkhoz, az eloiteleteinkhez, valamint a sajat ki nem artikulalt
kerdeseinkhez.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/11/ertelem_es_erzelem_2

AJANLO
2008.06.12. 08:00 | ajanlo | Lowas Peter
http://tranzit.blog.hu/2008/06/12/ajanlo_78

Art Fair Play? - zarandoklat helyzetjelentes Bazelbol
2008.06.13. 08:00 | reflex | Stenczer
Bazel, a harom orszag hataran elhelyezkedo varos, minden ev juniusaban egy
hetre a nemzetkozi muveszeti elet pacemakereve valik. Az Art Basel
elnevezesu muveszeti vasart immaron 39. alkalommal rendezik meg a svajci
kisvarosban. Az idei ev slusszpoenja, hogy a vasar hetvegeje egybeesett a
foci EB kezdesevel: igy a kortars muveszet es a futball csillogo szemu
hivei egyuttesen ozonlottek el, az egyebkent meglehetosen visszafogott
varoskat es valtoztattak azt egy hatalmas vidamparkka.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/13/art_fair_play_zarandoklat_helyzetjelentes_bazelbol

Csoportterapia
2008.06.13. 16:18 | blog | Lowas Peter
Mit csinal negy muvesz, akiket onszantukon kivul valasztottak ki egy
bentlakasos, fullextras muveszhaz lakoinak, tiz honapon keresztul? Nem, ez
nem egy igen rossz muveszvicc feladvanya, de a csattanoja, hogy: alkot.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/13/csoportterapia_1

Egy ujabb alternativ hely lete forog kockan
2008.06.13. 19:40 | reflex | tranzitblog
A LABOR Sajtokozlemenye:
Az V. Keruleti Onkormanyzat kikoltozteti a Kepiro utcai LABORt
2008.06.12.

Az V. keruleti Onkormanyzat dontese ertelmeben 2008. junius 30-an
veglegesen ki kell koltoznie a Kepiro utca 6. szam aloli helyisegbol az
ott 1994 ota mukodo egykori Studio Galerianak, amit 2007 szeptembere ota
Labor neven kozosen mukodtet a C3 Kulturalis es Kommunikacios Kozpont
Alapitvany, a Fiatal Kepzomuveszek Studioja Egyesulet es a Magyar
Kepzomuveszeti Egyetem.
http://tranzit.blog.hu/2008/06/13/egy_ujabb_alternativ_hely_lete_forog_kockan