Re: [artinfo] Az autonómia új esélyei , dec. 12. 18h

kaszas tibor kaszastt at freemail.hu
Tue Dec 9 17:52:46 CET 2008

Az autonómia új esélyei a gyakorlatban (?):

"The following day, a well-known local poet, now in his fifties, walked up to the police station, alone. He calmly opened his bag and, one after the other, he lit and threw the molotov cocktails he had in his bag. A new form of poetry?"

"A kovetkezo napon egy jol ismert, otvenes eveiben jaro, helyi kolto elsetalt a rendorseghez egyedul. Nyugodtan kinyitotta a taskajat, es egyesevel gyujtotta es dobta a molotvkoktelokat, amik benne voltak. A kolteszet egy uj formaja lenne ez?"

- - shopwindow-breaking news - -
riots in Greece / zavargasok Gorogorszagban:
http://www.occupiedlondon.org/blog/
http://fist.freeblog.hu/