[artinfo] Meghivó Bozso Andras kiallitasara a Millenarisra

Július Gyula gyjulius at jovohaza.hu
Wed Nov 14 11:09:50 CET 2007

A Millenáris következő kiállítására szeretnénk felhívni figyelmüket:

Millenáris Teátrum,

Piros-fekete Galéria

november 16.-december 16.

Ozsó and Otose

Bozsó András fotókiállítása

"Először Bozsó beszélt nekem Ozsóról és Otoséról, vagy fordítva, ők beszéltek nekem először Bozsóról, már nem tudom, de nem is számít, mert itt vannak ezek a fotók, amik első látásra is bizonyítékok. Persze, ha falra kerül, akkor észrevétlenné válik, vagyis műtárggyá, olyanná, ami tévés vetélkedőben feladvány lehet, és egy betű felcserélésével műtrágyaként fejthető meg. Ozsó és Otose, vagy Bozsó (mondom, nagyon hasonlítanak egymásra, nehéz ennyi idő távlatában megkülönböztetni őket) szerelmesek, vagyis tele van a lelkük valamivel. Emiatt, vagy ebből kifolyólag "csak" képek, fotogramok, portrék maradtak utánuk, ami bizonyítéknak csekély, hisz igazán ki lát a szívekbe, különösen, ha szenvedéllyel teli? Talán Ozsó kedvese Otose, s gyermekük Bozsó. Mindegy is, nem lehet a misztérium gyökerét elrágni, inkább örüljünk, hisz oly ritkán, s oly spontán módon nem állít ki soha senki, mint O. és O., vagyis B. Kíváncsi vagyok, milyen képet vágnak majd azok, akik nem is hallottak erről a háromszögről, s ott fognak állni előttük. Kalandszag árad a tapétából is."

Bakács Tibor Settenkedő

Megnyitó: 2007. november 15., csütörtök, 18.00

Megnyitja: Bakács Tibor Settenkedő

Helyszín: Teátrum - Piros-Fekete Galéria

Nyitva: hétfő kivételével naponta 11.00-19.00

A kiállítás megtekintése díjtalan!

Millenáris

1024 Budapest

Kis Rókus u. 16-20.