[artinfo] RE: Artinfo Digest, Vol 49, Issue 23

SI-LA-GI . silagiart at hotmail.com
Tue Mar 20 11:41:48 CET 2007


   Kedves János

   Sok mindenben igazad van, de ugy mellesleg megfigyelésem alapján
   megjegyzem hogy a megnyitokon a legritkább esetben látok a kiállitott
   targyakban elmélyülö szemlélödöket, netán a kiállitást
   szisztematikusan végignézöket.

   Szamomra fontosabb volna a gondolkozás  számonkérese az alkotokon ....
   mert az önismétlö, formai változatokat készitök munkáibol  sajnos
   kedden is  nyilik kiállitás...

   Nem beszélve arrol hogy a kiállitást meg lehet nézni a megnyito utáni
   napokon is amikor sokszor  egy lélek sincs a kiállitáson ...

   Üdv

   SI-LA-GI

     _________________________________________________________________

     From:  artinfo-request at lists.c3.hu
     Reply-To:  artinfo at lists.c3.hu
     To:  artinfo at lists.c3.hu
     Subject:  Artinfo Digest, Vol 49, Issue 23
     Date:  19 Mar 2007 12:25:42 -0700
     >Send Artinfo mailing list submissions to
     > artinfo at lists.c3.hu
     >
     >To subscribe or unsubscribe via the World Wide Web, visit
     > http://lists.c3.hu/mailman/listinfo/artinfo
     >or, via email, send a message with subject or body 'help' to
     > artinfo-request at lists.c3.hu
     >
     >You can reach the person managing the list at
     > artinfo-owner at lists.c3.hu
     >
     >When replying, please edit your Subject line so it is more
     specific
     >than "Re: Contents of Artinfo digest..."
     >
     >
     >Today's Topics:
     >
     >    1. Re: hihetetlen (hajnalka somogyi)
     >    2. pontosítás (hajnalka somogyi)
     >    3. kempelen megnyito, symposium (Miklos Peternak)
     >    4.  Műcsarnok Filmklub (Csóka Edina)
     >    5. "a room ( with a view )", call for films and videos for
     >       screening (fstforwardvideo)
     >    6. Fwd: Winners/ Losers at Stacion (part one): Flaka Haliti
     >       (Albert Heta)
     >    7. Re:[artinfo]hihetetlen (Janos Sugar)
     >
     >
     >------------------------------------------------------------------
     ----
     >
     >Message: 1
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 12:05:50 +0100
     >From: "hajnalka somogyi" <hsomogyi at gmail.com>
     >Subject: Re: [artinfo] hihetetlen
     >To: "Janos Sugar" <sj at c3.hu>, artinfo at lists.c3.hu
     >Message-ID:
     > <7c1b3b420703190405w516d061cv7d39e5f1648f7395 at mail.gmail.com>
     >Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
     >
     >Tisztelt Szcéna,
     >
     >Engedjék meg, hogy miután végigolvastam és beleogondoltam, néhány
     >megjegyzéssel reagáljak Sugár János körlevelére.
     >
     >Kedves János,
     >
     >Egyrészről tökéletesen egyetértek Veled abban, hogy tíz megnyitó
     >megrendezése néhány órán belül bosszantó helyzet; és abban is,
     hogy a
     >"művészeti infrastruktúra profijai" közül a legtöbbben valóban nem
     >használják az artAkkordot rendeltetése szerint (az információ pár
     >nappal a rendezvény előtti feltöltése nem minősül annak). Az
     artAkkord
     >pedig jellegéből adódóan csak akkor működik, ha a résztvevők döntő
     >hányada rendzseresen használja - ha úgy érzed, csak te töltögeted,
     és
     >nincs foganatja, egy idő után leteszel róla... Ez tehát egy
     hasznos
     >szolgáltatás kihasználatlanul hagyása, amely sok esetben
     segíthetné a
     >szükségtelen "torlódások" elkerülését.
     >
     >Másrészről a kép árnyalásának szándékával, amely a tisztánlátást
     is
     >elősegítheti, megemlítenék néhány, a fenti helyzetet befolyásoló
     >körülményt: a kiállítóhelyek számának az utóbbi években történt
     >megnövekedését, azt, hogy ezek általában havi rendszerességgel
     >tartanak megnyitót, valamint hogy a hét négy napján Budapesten,
     >részben gyakorlati megfontolásokkal indokolhatóan ( hétfő, péntek,
     >szombat, vasárnap) általában nem rendeznek megnyitókat. Ha mindezt
     >valamilyen képletbe rendeznénk, nem sok szabad nap maradna.
     >
     >Ezen túl, talán legfontosabbként, az is megemlítendő, hogy a
     >kiállítások legtöbbször egymástól függetlenül szerveződnek, és
     >számtalan körülmény befolyásolja, mikor nyithatók/nyitandók meg,
     >amelyek közül a város többi művészeti eseménye csak az egyik, nem
     is a
     >legkényszerítőbb tényező - ha például olyan faktorokra gondolunk,
     mint
     >a művész és egyéb közreműködők számára megfelelő napok, a mű(vek)
     >elkészülése/leszállítása, a munkák/szükséges technikai apparátus
     >kölcsönzési feltételei, a megelőző, vagy a következő kiállítás
     szabta
     >feltételek, határidők, évfordulók, vagy éppen egy kapcsolódó
     >rendezvénnyel való  összehangolás szándéka stb.
     >
     >Mindezek miatt nem vagyok biztos benne, hogy az artAkkord
     akármilyen
     >lelkiismeretes használata megszüntetné a "problémát". Ezen túl azt
     is
     >gondolom, hogy az egy estére jutó tíz megnyitó extrém eset, nem
     >szokott rendszeresen előfordulni. Ha az artAkkord nem is, az
     >"institutional frame" informális csatornái azért időnként
     működnek.
     >
     >A megnyitók egyébként is általában különböző közönségeket
     vonzanak.
     >Miért is szeretünk jelen lenni a megnyitókon, ahelyett, hogy egyik
     >délután elsétálnánk megnézni a kiállítást?(Amely tevékenységet a
     >megnyitóra járás egyébként sem helyettesíti.) Többnyire azért,
     mert ez
     >a szakmai és ehhez kapcsolódó baráti körök találkozásának,
     >információcseréjének helyszíne, mert ismerjük a
     >művészt/kurátort/közreműködőt és mindenképp gratulálni szeretnénk
     >neki, mert van valami program a megnyitóhoz kapcsolódóan (ritkán
     van),
     >amelyen szeretnénk részt venni. Mindezek a motivációs elemek
     >feltehetően nagyon kevés ember számára vannak jelen az egy estére
     eső
     >megnyitók mindegyikén, a "körök" pedig mozgásban vannak. Tehát az
     >ember kis flexibilitással összeállíthat magának egy "deluxe"
     >programot, és talán még örülhet is neki, volt miből választania. A
     meg
     >nem tekintett kiállításokról pedig nem feltétlenül (ezért) marad
     le.
     >
     >(Anélkül, hogy dörgedelmes kérdéseket fogalmaznék, zárójelben
     >megjegyzem, ezt a levelet elsősorban a János által megütött
     hangnem
     >motiválta.)
     >
     >Janos Sugar <sj at c3.hu> írta, 2007.03.18.:
     > > tisztelt szcéna,
     > >
     > > a mľvészeti infrastruktúra profijai, azaz az
     > > _institutional frame_ mikor kezd el gondolkodni
     > > azon, hogy nagyon nem szerencsés (eufémizmus)
     > > egyetlen napra - mint most márc. 20-ára -10 db
     > > megnyitót id'zíteni egy 3 órányi id'szakra?
     > > mennyi id' kell még ahhoz, hogy az említettek
     > > végre elkezdjék felfogni a 7(!) évvel ezel'tt
     > > elindított _artAkkord_ értelmét?
     > >
     > > sj
     > >
     > > 17h Fővárosi Képtár - Kiscelli Múzeum: Makarius-Müller-Keithly
     gyűjtemény
     > >
     > > 18h Dorottya Galéria, Szabó Dezső
     > >
     > > 18h Barcsay terem: Vigh Tamás
     > >
     > > 18h Kisterem: Bak Imre
     > >
     > > 18h  Nessim Galéria: Kerekes Gábor
     > >
     > > 19h Chinese Characters contemporary art space: 'London calling'
     > >
     > > 19h Studió Galéria: Kamikáze
     > >
     > > 19h Tranzit.hu: Beöthy Balazs
     > >
     > > 19h30 Vintage Galéria: Szabó Dezső
     > >
     > > 20h K Petrys: Bernát András
     > >
     > >
     > >
     > > ~~~~~~~~~~~~artinfo~~~~~~~~~~~~
     > > A C3 moderalt levelezesi listaja~ C3 moderated list
     > > Informaciok muveszeti esemenyekrol~ Information on arts events
     > > Leiratkozas~To unsubscribe: artinfo-request at lists.c3.hu (level
     tartalma~in the body of the msg: unsubscribe)
     > > http://lists.c3.hu/mailman/listinfo/artinfo
     > > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
     > >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 2
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 12:07:45 +0100
     >From: "hajnalka somogyi" <hsomogyi at gmail.com>
     >Subject: [artinfo] pontosítás
     >To: artinfo at lists.c3.hu
     >Message-ID:
     > <7c1b3b420703190407x511257f6laeac7ccb570d52c3 at mail.gmail.com>
     >Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
     >
     >Imént küldött, Sugár János levelére reagáló szövegemet
     elfelejtettem
     >aláírni... elnézést.
     >Somogyi  Hajnalka
     >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 3
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 12:37:57 +0100
     >From: Miklos Peternak <peternak at c3.hu>
     >Subject: [artinfo] kempelen megnyito, symposium
     >To: artinfo at lists.c3.hu
     >Message-ID: <7.0.1.0.2.20070319123719.03f3ea10 at c3.hu>
     >Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"; format=flowed
     >
     >
     >Kempelen Ember a gépben
     >
     >
     >Médiaművészeti és történeti kiállítás a Műcsarnokban
     >
     >
     >A C3 Alapítvány és a karlsruhei ZKM kiállítása
     >a Német Szövetségi Kulturális Alapítvány Bipolar
     >programja, az Ungarischer Akzent Németországi
     >Magyar Kulturális Évad, valamint a Budapesti Tavaszi Fesztivál
     keretében
     >
     >Műcsarnok, Budapest, 2007. március 24 május 28.
     >ZKM, Karlsruhe, 2007. június 23 augusztus 19.
     >http://www.kempelen.hu/
     >
     >Megnyitó: 2007. március 23. 19 óra
     >
     >A kiállítást megnyitja
     >Dr. Schneider Márta, kulturális szakállamtitkár,
     >Hortensia Völckers, a Német Szövetségi Kulturális Alapítvány
     művészeti vezet je
     >és
     >Polgár Judit sakknagymester
     >
     >
     >Ember a gépben szimpózium
     >Műcsarnok, Budapest
     >2007. március 24.-25.
     >
     >Résztvevők:
     >Arianna Borrelli (tudománytörténész, Max Planck
     >Institut für Wissenschaftsgeschichte, Berlin)
     >Blahó György (sakktörténész, Szeged)
     >Bottlik Iván (sakktörténész, Budapest)
     >Brigitte Felderer / Ernst Strouhal (Universität
     >für Angewandte Kunst, Kempelen Archiv, Vienna)
     >John Gaughan (mágiatörténész, Los Angeles)
     >Rüdiger Hoffmann (Technische Universität, Dresden)
     >Hans-Peter Ketterling (sakkszámítógép-szakért , Berlin)
     >Anthony Moore (zenetörténész, Kunsthochschule für Medien, Köln)
     >Gunalan Nadarajan (művészetteoretikus, College of
     >Arts and Architecture, Pennsylvania State University)
     >Simon Penny (médiaművész, University of California Irvine)
     >Peternák Miklós (médiatörténész, C3, Budapest)
     >Bernhard Serexhe (kurátor, ZKM, Karlsruhe)
     >Szegedy-Maszák Zoltán (médiaművész, Magyar Képz művészeti Egyetem,
     Budapest)
     >Siegfried Zielinski (médiaarcheológus, Universität der Künste
     Berlin)
     >
     >Program:
     >
     >2007. március 24, szombat
     >
     >10.00-10.15 bevezető (Mélyi József, a Kempelen kiállítás kurátora)
     >10.15-10.55 Brigitte Felderer / Ernst Strouhal: A
     >gépeken túl. Kempelen költői és bürokratikus
     >tevékenysége; egy új forrás 1769-b l
     >10.55-11.35 Arianna Borrelli: Pneumatika,
     >természetes mágia és a rendezés művészete a korai
     >17. században: Cornelis Drebbel és a perpetuum mobile
     >
     >kávészünet
     >
     >12.00-12.30 Blahó György: 18. századi sakkélet Magyarországon
     >12.30-13.00 Bottlik Iván: Magyar-francia
     >sakk-kapcsolatok Kempelentől Duchamp-ig
     >
     >ebéd
     >
     >14.00-14.40 Peternák Miklós: Egy portré háttere
     >14.40-15.20 Anthony Moore: Az ábécé mint technológia
     >
     >kávészünet
     >
     >15.50-16.30 Siegfried Zielinski: Isteni automatákról: élő gépek /
     az élet gépei
     >16.30-17.00 beszélgetés
     >
     >
     >2007. március 25, vasárnap
     >
     >10.15-10.55 Bernhard Serexhe: A géppark
     >jobbításáról. Szatirikus kísérlet az ember
     >ismeretelméleti homályosításáról a gépekr ő szóló beszéd közben.
     >10.55-11.35 Rüdiger Hoffmann: Korai kísérleti
     >fonetika és beszédkommunikáció Németországban
     >történelmi emlékek a TU Dresden gyűjteményében
     >
     >kávészünet
     >
     >12.00-12.30 Hans-Peter Ketterling
     >12.30-13.00 John Gaughan
     >
     >ebéd
     >
     >14.00-14.40 Simon Penny: Trójai faló a stúdióban:
     >absztrakció, általánosság és közreműködés.
     >14.40-15.20 Zoltán Szegedy-Maszák: Fecseg robotok és intelligencia
     >
     >kávészünet
     >
     >15.50-16.30 Gunalan Nadarajan: Engedelmes gépek:
     >al-Jazari automatizált berendezései
     >16.30-17.00 beszélgetés
     >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 4
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 12:35:55 +0100
     >From: Csóka Edina <ecsoka at mucsarnok.hu>
     >Subject: [artinfo]  Műcsarnok Filmklub
     >To: <artinfo at c3.hu>
     >Message-ID: <013c01c76a1a$c31cffa0$7900a8c0 at loc>
     >Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
     >
     >
     >Kedves Filmbarátok!
     >
     >
     >
     >A Műcsarnok Filmklub sorozatának következĹ vetĂtĂ©se március
     21-én, szerdán, 18.00
     >Ăłrakor lesz.
     >[ Quentin Tarantino: KutyaszorĂtĂłban ( Reservoir Dogs, 1992 ) ]
     >
     >
     >Programunk ajánlóját .doc formátumban csatoltuk.
     >
     >
     >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 5
     >Date: Sat, 17 Mar 2007 12:07:26 +0100
     >From: "fstforwardvideo" <video at fstforward.be> (by way of Adele
     > Eisenstein <adele at c3.hu>)
     >Subject: [artinfo] "a room ( with a view )", call for films and
     videos
     > for screening
     >To: artinfo at c3.hu
     >Message-ID: <7.0.1.0.2.20070317120703.059a2308 at c3.hu>
     >Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"; format=flowed
     >
     >On May 31 2007, « fst forward » will organize the sixth edition of
     « A
     >Room (With A View) ». Just like the previous edition, this will be
     >once again in co-production with the "Arenbergschouwburg" in
     Antwerp.
     >
     >We're still in search of video work of a rather narrative nature,
     >suited for this project, such as short films, documentaries,
     cartoons,
     >experimental films, even video clips, etc. There is no prescribed
     >theme to the screening, the only criteria are that works submitted
     are
     >20 minutes or under and that they are suitable to be screened,
     rather
     >than being pieces made for presentation in a gallery or on a
     monitor.
     >
     >If you are interested in (once again) participating in our
     project,
     >please mail us as soon as possible; your application should be
     >accompanied by a brief description of your work and send a
     completed
     >arwaventryform.pdf, along with your submission to the addresse
     below.
     >
     >Deadline: April 20, 2007.
     >
     >Info : www.fstforward.be
     ><<http://www.fstforward.be>http://www.fstforward.be> and
     >arwaventryform.pdf
     ><http://www.fstforward.be/arwaventryform.pdf>http://www.fstforward
     .be/arwaventryform.pdf
     >
     >Kind regards,
     >
     >Bart Claes et Damien Van herk
     >
     >--
     >fst forward >>
     >Ernest van Dijckkaai 4
     >2000 Antwerpen
     >03 234 02 07
     ><mailto:video%40fstforward.be>video at fstforward.be
     >www.fstforward.be
     >
     >Open van vr t/m za
     >14 - 18u
     >
     >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 6
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 09:51:02 -0700 (PDT)
     >From: Albert Heta <albertheta at yahoo.com>
     >Subject: [artinfo] Fwd: Winners/ Losers at Stacion (part one):
     Flaka
     > Haliti
     >To: albertheta at yahoo.com
     >Message-ID:
     <20070319165102.89961.qmail at web53006.mail.re2.yahoo.com>
     >Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1"
     >
     >
     >
     >Stacion Center for Contemporay Art <info at stacion.org>
     wrote:  From: "Stacion Center for Contemporay Art"
     <info at stacion.org>
     >To: "Stacion Center for Contemporay Art" <info at stacion.org>
     >Subject: Winners/ Losers at Stacion (part one): Flaka Haliti
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 17:40:31 +0100
     >
     >
     >
     >   Stacion Qendra për Art Bashkëkohor, Prishtinë
     >   Fituesit/ Humbësit (pjesa e parë): Flaka Haliti
     >   Puna kuratoriale Albert Heta
     >
     >
     >   20 - 27 mars 2007
     >   Hapja 20 mars 2007, ora 20:00.
     >
     >
     >
     >
     >   Prej 20 mars deri me 5 pril 2006 në Stacion do të tregohen dy
     punë dhe dy artistë që nuk e  kanë fitu shpërblimin Artistët e së
     nesërmës, që organizohet nga Galeria e Arteve e Kosovës.  Me 20
     mars 2007, puna e Fituesit/Humbësit Lozonjar (1) do të ekspozohet
     në Stacion.
     >
     >   E kom pa një definicion sipas të cilit një program bjen (humb)
     kur ndeshet me një gjendje të jashtëzakonshme apo dështon të punojë
     në një mënyrë të pritshme. Pyetja ime është cka pritëj dhe ende
     pritet prej neve artistëve apo cka presim ne artistët (nga një garë
     e si kjo)?
     >
     >   Ne vazhdimisht flasim për korrupcionin e sistemeve të tjera në
     shoqërinë tonë.
     >
     >   Këta dy artistë janë këtu për të na ndihmu me reflektu për këtë
     proces, me na tregu punët e tyre dhe nuk shërbejnë si ndonjë
     shembull për ndonjë vendim që është marrë në lidhje me punën e
     tyre. Ky seleksionim i punëve dhe artistëve për këtë cikël është
     selekcionimi im personal. Por mund të them që artstë të tjerë kanë
     vë në pyetje procesin që prodhon fituesin.
     >
     >
     >   Albert Heta
     >   16/3/2007
     >
     >
     >
     >   Stacion Qendra për Art Bashkëkohor, Prishtinë
     >   Rr. Iliaz Agushi p.n, (Oborri i Muzeut Etnologjik)
     >   10000 Prishtinë, Kosovë
     >   info at stacion.org
     >
     >   _______________________________________
     >
     >
     >
     >
     >   Stacion Center for Contemporary Art, Prishtina
     >   Winners/ Losers (part one): Flaka Haliti
     >   Curatorial by Albert Heta
     >
     >   20 - 27 March 2007
     >   Opening: 20 March 2007, 20:00h.
     >
     >
     >   Starting from March 20 until April 5, Stacion will show
     (separately) two works and two artists that did not win the price
     Artists of Tomorrow, organized by Kosova Art Gallery. On March 20,
     2007, the work of the Playful Winner/ Loser (1) will be shown at
     Stacion.
     >
     >   There is a definition that a program loses when it encounters
     an exceptional condition or fails to work in the expected manner.
     My question is what was expected and is still expected of us the
     artists or what do we the artists expect (from a competition like
     this one)?
     >
     >   We talk constantly about the corruption of other systems in our
     society.
     >
     >   These two artists are here only to help us reflect the process,
     show their work and not as examples of any sort of discussion
     connected to their work. This selection is my personal selection.
     But I can say that other artists have questioned the process that
     produces the winner.
     >
     >
     >   Albert Heta
     >   16/3/2007
     >
     >   Stacion Center for Contemporary Art, Prishtina
     >   Rr. Iliaz Agushi p.n, (Oborri i Muzeut Etnologjik)
     >   10000 Prishtinë, Kosovë
     >   info at stacion.org
     >
     >
     >
     >
     >
     >------------------------------
     >
     >Message: 7
     >Date: Mon, 19 Mar 2007 15:21:53 +0100
     >From: Janos Sugar <sj at c3.hu>
     >Subject: Re:[artinfo]hihetetlen
     >To: artinfo at lists.c3.hu
     >Message-ID: <f06230900c22442016d5c@[89.132.136.47]>
     >Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-1" ; format="flowed"
     >
     >kedves hajni,
     >
     > általában egyedül te vagy annyira
     >lelkiismeretes, hogy az elfoglaltságaid mögül
     >elbújva reagálsz. rizd meg ezt a
     >különlegességedet. ezért mindig veled kell
     >vitáznom.
     >
     >At 12:05 +0100 19.3.2007, hajnalka somogyi wrote:
     >
     > >a kiállítóhelyek számának az utóbbi években történt
     > >megnövekedését, azt, hogy ezek általában havi rendszerességgel
     > >tartanak megnyitót, valamint hogy a hét négy napján Budapesten,
     > >részben gyakorlati megfontolásokkal indokolhatóan ( hétf,
     péntek,
     > >szombat, vasárnap) általában nem rendeznek megnyitókat. Ha
     mindezt
     > >valamilyen képletbe rendeznénk, nem sok szabad nap maradna.
     >
     >azért nincs annyi képzmvészeti program, hogy
     >némi belátással ne lehetne akár csak három napra
     >is elrendezni ket. kedd, szerda, csütörtök (ezen
     >a héten a szerda pl. tök üres)
     > >Mindezek miatt nem vagyok biztos benne, hogy az artAkkord
     akármilyen
     > >lelkiismeretes használata megszüntetné a "problémát".
     >
     >de 7(!) év elég lett volna, hogy megtanulják a
     >használatát, vagy ha mást nem, hát a szemléletet,
     >fleg ha már kéznél van.
     >
     > >Ezen túl azt is gondolom, hogy az egy estére
     > >jutó tíz megnyitó extrém eset, nem szokott
     > >rendszeresen elfordulni.
     >
     >egyébként legutoljára tavaly november 16-án
     >fordult el ( amikor egyszerre volt liget, lumú,
     >deák e megnyitó, plusz vasulka az intermédián, és
     >tranzit az impexben. nagyjából ugyanannak a
     >közönségnek.), amit idén januárban szóvá is
     >tettem a mcsarnokbeli ikon esten. nagy sikerrel.
     >mit várhatunk egy olyan közegtl, amely a saját érdekében sem tud
     kooperálni??
     >a játékelmélet a _közlegelk tragédiája_ típusú
     >játszmákat így összegzi: Végs soron a szereplk
     >azáltal, hogy a közvetlen érdekeiknek megfelelen
     >cselekednek, saját maguknak ártanak.
     >
     > >A megnyitók egyébként is általában különböz közönségeket
     vonzanak.
     >
     >ne áltassuk magunkat, nincs akkora közönség. én
     >pl. a 10-bl az összesre szívesen elmennék.
     >másrészt ez nem tv-s msorsáv beosztás, ahol
     >racionálisan kiszámítják, hogy minek ki lehet a
     >célközönsége. miért is ne keveredhessenek a
     >különböz közönségek? a kiscelli közönség a
     >Chinese Characters contemporary art space-szel? a
     >tranzit a k petrysszel?
     >
     > >Miért is szeretünk jelen lenni a megnyitókon,
     >
     >hát nem a bor minsége miatt.
     >egy diszfunkcionális közeg számára az informális
     >kapcsolatok jelentik az egyedüli mköd
     >kommunikációt.
     >
     > >Tehát az ember kis flexibilitással összeállíthat
     > >magának egy "deluxe" programot,
     >
     >ecce deluxe meus:
     >
     > >>17h Fvárosi Képtár - Kiscelli Múzeum: Makarius-Müller-Keithly
     gyjtemény
     >
     >érdekelne, de nem tudok elmenni, túl messze van,
     >autóval meg éppen a csúcsforgalom idején. ha
     >legalább 6 órára tennék a megnyitókat.
     >
     > >>18h Dorottya Galéria, Szabó Dezs
     >
     >elmegyek,
     >
     > >>18h Barcsay terem: Vigh Tamás
     >
     >késve, de elmegyek, a tanárom volt,
     >
     > >>18h Kisterem: Bak Imre
     >
     >elmennék, de nem tudok az ütközések miatt,
     >
     > >>18h  Nessim Galéria: Kerekes Gábor
     >
     >elmennék, mert érdekelne, de nem tudok,
     >
     > >>19h Chinese Characters contemporary art space: 'London calling'
     >
     >elmennék, mert még sosem voltam, de képtelenség,
     >
     > >>19h Studió Galéria: Kamikáze
     >
     >elmennék, de nem tudok,
     >
     > >>19h Tranzit.hu: Beöthy Balazs
     >
     >messze van, de elmegyek,
     >
     > >>19h30 Vintage Galéria: Szabó Dezs
     >
     >elmennék, de nem tudok,
     >
     > >>20h K Petrys: Bernát András
     >
     >elmegyek, mert innen már nem kell sehova se menni.
     >javaslom itt találkozzon mindenki.
     >
     >üdv,
     >
     >j
     >
     >ps
     >
     >ja, és megjött a tizenegyedik:
     >
     >18h Óbudai Társaskör: Varga György
     >
     >
     >
     >End of Artinfo Digest, Vol 49, Issue 23
     >***************************************
     _________________________________________________________________

   Don't just search. Find. [1]MSN Search Check out the new MSN Search!

References

   1. http://g.msn.com/8HMBEN/2749??PS=47575


More information about the Artinfo mailing list