[artinfo] müncheni és budapesti festő osztályos hallgatók kiállítása

Szacsva y Pál szacsvay at freemail.hu
Thu Sep 28 17:50:10 CEST 2006

2006.Október 9-én,  18 órakor nyílik az a kiállítás, mely a müncheni és budapesti diákok közös tihanyi festőtáborában született munkákat mutatja be.

A kiállítás helyszíne:
A Magyar Képzőművészeti Egyetem Aulája (Főépület) Andrássy út 69-71

Kiállítók:

Chilf Mária, Anke Doberauer és osztálya,  Maurer Dóra és osztálya

A kiállítás kedd délutánig  (2006 Október 10-ig) látható!

Am Montag dem 9.10. um 18.00 Uhr eröffnen wir unsere Werkschau mit den Resultaten des München-Budapester Tihany-Malworkshops in der Aula der Budapester Kunstakademie, Andrassy ut 69.

Wir würden uns sehr über Dein/Euer Kommen freuen.

Anke Doberauer und Klasse, Akademie der Bildenden Künste München
Mária Chilf, Dóra Maurer und Klasse, Kunstakademie Budapest

Die Ausstellung ist bis Dienstag 10.10. nachmittags zu sehen.