[artinfo] megnyitó - Christian Jankowski előadása - Roman Dziadkiewicz előadása

Lázár Eszter leszter at mke.hu
Mon Nov 27 20:45:19 CET 2006

Elképzelések egy fiktív akadémiáról
kiállítás a Magyar Képzőművészeti Egyetemen
megnyitó: 2006. november 28. 19 óra
bevezetőt mond: Kőnig Frigyes, a Magyar Képzőművészeti Egyetem rektora

megtekinthető: 2006. november 29-től - 2007. január 10-ig

nyitva tartás:

hétfő - péntek: 10.00 - 18.00

szombat: 10.00 - 13.00

A kiállításon résztvevő művészek:

Copenhagen Free University (DK)
Future Academy (UK) - Clémentine Deliss együttműködésben a Future Academy tagjaival  2003-2006

Christian Jankowski (D)
Roman Dziadkiewicz / Agata Dutkowska, Zorka Wollny (Pl)

Mischa Kuball és a HFG Karlsruhe hallgatói (D)
Lendvai Ádám (H)

Michal Moravčik (SK)

Arturas Raila (LT)
Veszely Beata (H)

a kiállítás kurátora: Lázár Eszter

Helyszín:

Magyar Képzőművészeti Egyetem, Barcsay terem

1062 Budapest, Andrássy út 69-71.

www.mke.hu

programok:

A kiállításhoz kapcsolódó programok:

2006. november 29. 10.00 Christian Jankowski előadása (helyszín: MKE, Barcsay terem)

2006. november 29. 17.00: Roman Dziadkiewicz előadása, valamint a Krakkói Képzőművészeti Egyetem a kiállításhoz kapcsolódó videó programja (bemutatja: Wojtek Doroszuk) helyszín: MKE, Barcsay terem

2006. november 30. 17.00:  Future Academy: Clémentine Deliss (igazgató) Steven Mykietyn és Jana Liptak (MKE, Barcsay terem)

2006. december 4 - 5: workshop Mischa Kuball vezetésével a HFG Karlsruhe, a Magyar és a Bratislavai Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak részvételével

2006. december 4. 19.00 Videovetítés a HFG Karlsruhe hallgatóinak munkáiból

helyszín: Szimpla Mozi