[artinfo] DINAMO:VIDEOS EN ESPANOL

Katarina Sevic katarina at c3.hu
Tue Jun 6 17:31:24 CEST 2006

  *Videos en espanol*

*Sergio Belinchón, Roger Bernat, Carles Congost*

2006.06.08. - 06.24

kurátor: Török Adrien
*megnyitó: 2006.06.08.  19h*
2006.06.09-én 19h: Carles Congost prezentációt tart munkájáról
2006.06.24.: sangria finissage

Nyitva tartás: szerda-szombat 16-20h

*DINAMO, Tu"zoltó u. 22., 1094 Budapest
www.dinamo.hu

* A "Videos - en espanol" címu" kiállítás három jelento"s spanyol
mu"vész, Sergio Belinchón, Roger Bernat, és Carles Congost munkáján
keresztül mutatja be a kortárs spanyol videómu"vészet egy szeletét. A
három mu"vész elso" alkalommal mutatkozik be közös kiállításon, a
Dinamóban megtekintheto" munkáik a másságot, és az ehhez kapcsolódó
érzéseket, a kíváncsiságot, a tartózkodást, a kiszolgáltatottságot
közelítik meg más-más szempontból.
Carles Congost a másságát felvállaló és eddigi életén változtni kívánó
kamaszt és környezetét ragadja ki cinikus humorral, finom lelki
precizitással/./
Roger Bernat Verot bemutató etüdje a sajnálat és a rácsodálkozás, a
szánalom és a döbbenet határait súrolja. Sergio Belinchón munkája
szintén az intim, belso" ugyanakkor külso" teret boncolja. A kamera
kívülro"l befele leselkedo" mozgásából adódóan egy irodaházba
kukkantunk, annak megannyi irodájában, megannyi irodistája munkáját végzi...
Pénteken június 9-én 19 órától Carles Congost prezentációt fog tartani
munkáiról, munkamódszeréro"l és mindarról, amit tudni szeretnénk a
spanyol kortárs intermédia -mu"vészetro"l.
Török Adrien