[artinfo] ganz-mavag tour meghivo

ab ab3 at t-online.hu
Wed Oct 12 22:23:40 CEST 2005

2005 október 15-én, szombaton de. 10 órakor

A Detour Brigade* tisztelettel meghív mindenkit a

GANZ-MÁVAG TOUR c. projektben való részvételre.

Útvonal: Ganz Kolónia - Golgota Közösségi Ház - Ganz gyártelep

Idegenvezető: Bartha Sándor

Kurátor: Zólyom Franciska

Bemutatásra kerül Maurer Dóra KREATIVITÁS - VIZUALITÁS c. videója.

Megtekintjük az egykori Fekete Lyuk helyszínét.

Séta a Ganz Gyár területén

Találkozó 2005. október 15-én szombaton a Ganz Kolónia belső udvarán a torony mellett.(VIII. Ker. Vajda Péter u. 4-6)

Megközelíthető:

1 Blaha L. térről 99-es autóbusszal a Delej u. megállóig
2. Nagyvárad térről 24-es villamossal Golgota téri megállóig, onnan 5 perc gyaloglás
3. Népligeti metróállomásról 1-es villamossal a Vajda Péter u. megállóig , onnan 5 perc gyaloglás

 Figyeld a piros ernyőt!

A GANZ-MÁVAG TOUR-ról készülő dokumentációs kiállítás

október 20-30-ig megtekinthető a Vármegye Galériában

1052 Budapest Vármegye u. 11 / nyitva tartás: kedd-péntek 10-18 óra között

Megnyitó:  2005. október 20. csütörtök, 18 óra

A projekt a Budapesti Őszi Fesztivál keretén belül valósul meg.

*www.detourbrigade.hu