[artinfo] x-T performansz meghívó

egriorsolya at yahoo.com egriorsolya at yahoo.com
Wed Feb 23 00:45:47 CET 2005

   ...azt hirdeti, hogy Isten fia, ... és ...Minél jobban ellenkezik az
   értelemmel ez a nevetséges
   misztérium, annál nagyobb érdem elfogadni, és annál veszélyesebb
   semmibe
   venni, ...

   Mindent elôrôl kell kezdenem... Itt felejtettek... Egyedül vagyok a
   világon...Hányni kéne...Reménytelen...
   Gyújtani egy mécsest, imádkozni, és visszatérni a kietlen
   szabadságba...nem
   tudom mikor veszítettem el. ...

   ...Hogy intézik el, hogy behódolj nekik, hogy elhidd, az
   a normális, amivel megkínálnak, pusztán csak azért, mert annyian
   vettek már
   belôle? ...

   ..nincsenek rosszak és jók, hanem össze van a kettô tévesztve élvezet
   által,
   és aki mániákusan szét akarja választani, aki arra tesz, hogy szedjük
   szét,
   az egészen egyszerűen nem normális. ...

   ...az a baj, hogy ha kidobod a fájdalmat, azzal kidobtad az örömöt is,
   kidobtad, nem marad más, csak egy nagy hibátlan felület odafönn, és
   azalatt
   a felület alatt már tényleg nincs semmi egyéb, csak a hűvös, és könnyű
   szerekkel elaltatható kíváncsiság. ...

   ...Azt akarja, hogy beleszeressek. de nem hiszem el neki... Azt
   akarja, hogy
   mentsem meg, ...persze nem szavakkal mondta, hanem a testével, ... az
   enyém
   meg értette, a testem értette, de a lelkem nem...kishitű, kishitű,
   megbocsáthatatlan lélek, isten bocsássa meg. ...

   ...Nem hittél a testnek. A kénköves pokol tüzén fogsz elégni. Tudtam,
   mi a
   szerelem, és nem engedtem neki. ...

   ...Mert tökéletesen van elfelejtve, hogy valamikor régen másképp is
   lehetett, hogy nincs megtiltva, senki se fenyeget érte börtönnel, ha
   csak
   úgy magunktól megint másképp szeretnénk csinálni.

   ...Nem ellene kell úszni, hanem vele, minden erôddel az örvény mélyére
   törekedni. ...

   ...Nem.
   Én egyáltalán nem gyűlölöm a hazámat.
   Hanem fizikailag vagyok rosszul tôle. Fizikailag. ...

   ...Kitalálják a Sátánt és mindenhogyan ábrázolják, belecsempésznek
   némi
   esetlegest, hogy pont jól legyen elhibázva, és ezt elnevezik
   művészetnek.

   ...Rettegek azoktól, akikbôl vagyok.
   Nyitva van a szemem, de az is nyilvánvaló, hogy nem látok semmit vele.

   ...Hülyének néznek?. ...

   ...Nem vagyok bolond.
   Csak bolondokkal vagyok körülvéve. ...

   ...Kriszta tiszta gyagya, mert vizes az agya. ...

   2005. március 1-én, 18 órakor a Tranzit Kávéházban.
   Budapest, XI. ker. Kosztolányi Dezsô tér, volt Volánbusz pályaudvar
   Telefon: 209 30 70
   [keplap.jpg]