[artinfo] DINAMO: feb.5-8. program

Katarina Sevic ksevic at intermedia.c3.hu
Tue Feb 3 12:19:53 CET 2004

DINAMO program: 2004. feb. 5- 8

1094 Budapest, Tuzoltó u. 22.

KépesHang Workshop
audiovizuális muhely

(Making New Waves fesztiválon belül; www.hcmf.hu)
muhelyvezetok: Stewart Collinson (GB), Peter Cusack (GB)
február 5-8, 10-18h

február 6., péntek, 17.30 - 19.00:
Jelen ideju kép és hangvezérlés

- Szigetvári Andrea (Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem) eloadása

Az együttes képi és hangfolyamatok teljesen új értelmezését teszi lehetové a jelenideju vezérlés. Az eloadás bevezetést nyújt a MAX/MSP/Jitter programnyelv használatába, mellyel egyéni programokat hozhatunk létre zene, hang, kép és videó irányítására. A program segítségével összekapcsolható a kép és a hang, a mozgókép zenévé, a zene mozgóképpé alakítható.

Kerekasztal beszélgetés

február 7., szombat, 17.00:
Mit jelent az, hogy Új zene? - beszélgetés

A Making New Waves fesztivál elnevezése (új hullámok keltése) provokálja, hogy mind a szervezok, mind az eloadók, mind pedig a közönség elgondolkodjék azon, vajon mennyiben új az, ami a koncerteken elhangzik. A koncertek utáni vitákból, kritkiákból kiderül, hogy az új fogalma nagyon szubjektív, szinte egyénenként változik. A kerekasztal beszélgetésen széles köru, nyilvános vitára szeretnénk alkalmat teremteni arról, kinek mit jelent az új zene.
A kerekasztal elso felében a felkért résztvevok vitaindító bevezetést tartanak.
Résztvevok:
Horváth Balázs - zeneszerzo
Jeney Zoltán - zeneszerzo (Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem)
Korányi Tamás - újságíró, zenekritikus
Tillmann J. A. - esztéta
Végso Zoltán - újságíró, zenekritikus
Moderátor: Szigetvári Andrea (Liszt Ferenc Zenemuvészeti Egyetem)