<div><div><a href="https://www.imdb.com/title/tt0112541/">https://www.imdb.com/title/tt0112541/</a></div><br></div><div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Sun, 9 Jun 2019 at 08:18, Fodor Dániel János <<a href="mailto:k4stud@gmail.com">k4stud@gmail.com</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="auto"><a href="https://www.imdb.com/title/tt0114478/?ref_=ttmi_tt" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.imdb.com/title/tt0114478/</a></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dávid Demeter <<a href="mailto:demeter.david@kepzo.hu" rel="noreferrer" target="_blank">demeter.david@kepzo.hu</a>> ezt írta (időpont: 2019. jún. 9., V 1:45):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div><div dir="auto">paul auster</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><p style="padding:2px 10px;margin:8px;font-family:Arial,"Arial CE",Helvetica,Futura,sans-serif;text-align:justify;font-size:10pt">“ Miközben lapozgattam és tanulmányoztam a fotókat, nem tudtam, mire véljem az egészet. Elsõ gondolatom az volt, hogy ez a legfurcsább, legelképesztõbb gyûjtemény, amit valaha láttam. Minden fénykép egyforma volt. Az egész dolgot az ismétlés bénító támadásaként lehetett értékelni. Ugyanaz az utca, ugyanazok a házak ismétlõdtek minden fényképen. Egy halom kép hagymázas monotóniája. Fogalmam sem volt, mit mondjak Auggie-nak. Tovább lapoztam, színlelt elismeréssel bólogattam. Auggie zavartalannak látszott, arcán széles mosoly. Pár perc múlva viszont hirtelen félbeszakította tevékenységemet, és így szólt: - Túl gyorsan haladsz. Ha nem lapozol lassabban, soha nem fogod megérteni.</p><p style="padding:2px 10px;margin:8px;font-family:Arial,"Arial CE",Helvetica,Futura,sans-serif;text-align:justify;font-size:10pt">Természetesen igaza volt. Ha nem figyelsz oda, nem látod meg a lényeget. Egy másik album után nyúltam, és erõt véve magamon gondosabban kezdtem tanulmányozni a képeket. Ahogy jobban odafigyeltem a részletekre, észrevettem az idõjárás változásait, meg tudtam különböztetni a fény változó szögeit az évszakoknak megfelelõen. Feltûnt a különbség a forgalomban (dugók hétköznap reggel, relatív nyugalom a hétvégeken, a kontraszt szombat és vasárnap között). Lassanként felismertem az embereket a háttérben, a munkába menõket, ugyanazok az emberek, ugyanazon a helyen, életük egy pillanatában, melyet Auggie fényképezõgépe megörökített. “</p></div><div dir="auto"><br></div><div><a href="http://www.c3.hu/scripta/nagyvilag/98/1112/02aust.htm" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://www.c3.hu/scripta/nagyvilag/98/1112/02aust.htm</a></div><br></div><div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Sat, 8 Jun 2019 at 23:38, János Sugár <<a href="mailto:sj@c3.hu" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">sj@c3.hu</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><u></u>
<div>
<div><b>Peter Funch has photographed the same people on the same
street for nine years</b></div>
<div>From 2007 to 2016, Danish photographer Peter Funch stood at the
southern corner of 42nd Street and Vanderbilt Avenue in New York City
between 8:30am and 9:30am taking photographs of the commuters he
saw.</div>
<div><a href="https://www.itsnicethat.com/articles/peter-funch-42nd-and-vanderbilt" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.itsnicethat.com/articles/peter-funch-42nd-and-vanderbilt</a><span></span>-photography-021017</div>
<div><br></div>
<div>............</div>
<div><br></div>
<div>Peter Funch's photography project titled<b> Babel Tales</b>
merges documentary photography with manipulated photography. Peter
stands and waits on street corners for days on end in the same
position, photographing individuals walking down the street and then
merges each individual within an a concept-driven collective (the
neo-collective).</div>
<div><font size="-1"><a href="https://www.theartblog.org/2011/11/peter-funchs-scenes-of-the-hive-a" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.theartblog.org/2011/11/peter-funchs-scenes-of-the-hive-a</a><span></span>n-interview/</font></div>
</div>
</blockquote></div></div>-- <br><div dir="ltr" class="m_-6813228738569639386m_916751683797302732m_534309092659541533gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">sent from my cellphone<br><br>w: <a href="http://demeterdavid.hu" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">demeterdavid.hu</a><br>t: 00 36 70 387 54 61</div>
</blockquote></div>
</blockquote></div></div>-- <br><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">sent from my cellphone<br><br>w: <a href="http://demeterdavid.hu">demeterdavid.hu</a><br>t: 00 36 70 387 54 61</div>