[artinfo] kiallitas_NadorGaleria

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Tue May 18 16:30:51 CEST 2021

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt a
Design és tér című kiállításra
a Nádor Galériába (Pécs, Széchenyi tér 15.).

A tárlat a PTE Művészeti Kar tárgyalkotás és elektronikus zenei médiaművész
szak hallgatóinak 2010 és 2021 között készült munkáiból válogat tárgyakat, installációkat,
hangzó objektumokat és alkotásokat.

Finisszázs: 2021. június 15. kedd 17.00

A kiállítás május 21-től június 18-ig tekinthető meg, hétfőtől péntekig 14-től 18 óráig.

A galéria a 194/2021. (IV. 26.) Korm. rendelet értelmében 18 éves kor felett hatályos védettségi igazolvánnyal látogatható.

Meghívó és plakátterv: Szathmáry Kamilla

Üdvözlettel,

György Hajnal
intézeti menedzser
PTE Művészeti Kar