[artinfo] MK_kiallitas_Budapest_FUGA

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Wed Jun 9 16:07:06 CEST 2021

Szeretettel várunk minden érdeklődőt az
Egzisztencia. Magunkon kívül – 25 éves a pécsi Művészeti Kar
kiállítás megnyitójára június 10-én, csütörtökön 18 órára.
Helyszín: Fuga - Budapesti Építészeti Központ (Budapest, Petőfi Sándor utca 5.)

A kiállítás kurátora: Fekete Dénes képzőművész, a PTE Művészeti Doktori Iskola doktorandusza
A kiállítást megnyitja: Aknai Katalin művészettörténész

A megnyitót a FUGA YouTube csatornáján lehet megnézni: https://www.youtube.com/user/fugabudapest/videos

További részletek a tárlatról:
https://fuga.org.hu/fevent/egzisztencia-magunkon-kivul/

https://www.facebook.com/events/fuga-budapesti-%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9szeti-k%C3%B6zpont/egzisztencia-magunkon-k%C3%ADv%C3%BCl-25-%C3%A9ves-a-p%C3%A9csi-m%C5%B1v%C3%A9szeti-kar/1040931096446718/