[artinfo] pecsi_siker_OTDK_muveszeti_szekcio

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Fri Apr 16 15:30:42 CEST 2021

Tisztelt Címzettek,
a PTE Művészeti Kar örömmel tudatja, hogy hallgatói sikeresen szerepeltek a 35. OTDK Művészeti és Művészettudományi Szekcióján, amit 2021. április 8 -10. között rendezett meg a Budapesti Metropolitan Egyetem, a Magyar Képzőművészeti Egyetem és az Eötvös Lóránd Tudományegyetem.
35. OTDK Művészeti és Művészettudományi Szekció – Záróesemény
https://www.youtube.com/watch?v=Dszc_K_zmHk

I. helyezés

Rohrböck Dániel - Festészet 2. tagozat

Felkészítő tanár: Bullás József, adjunktus

Rónai Viktor Károly - Festészet 3. tagozat

Felkészítő tanár: Nemes Csaba DLA, egyetemi docens

Jenei Anita - Festészet 4. tagozat

Felkészítő tanár: Ernszt András DLA, adjunktus

Hamza Marcell - Szobrászat tagozat

Felkészítő tanár: Horváth Csaba Árpád DLA, adjunktus

Köves Rebeka - Animáció tagozat

Felkészítő tanár: Prof. Gerendy Jenő

II. helyezés

Zsigrai Eszter - Festészet 4. tagozat

Felkészítő tanár: Losonczy István DLA, adjunktus

Móricz Ildikó - Tervezőgrafika 2. tagozat

Felkészítő tanár: Böhm Gergely, tanársegéd

Bordás Márton - Tervezőgrafika 3. tagozat

Felkészítő tanár: Böhm Gergely, tanársegéd

III. helyezés

Ollé Dániel - Festészet 1. tagozat

Felkészítő tanár: Hegyi Csaba DLA, egyetemi docens

Nagy Márta - Festészet 2. tagozat

Felkészítő tanár: Ernszt András DLA, adjunktus

Csatlós Kitti Asztrid - Festészet 3. tagozat

Felkészítő tanár: Ernszt András DLA, adjunktus

Mártai Adél - Festészet 4. tagozat

Felkészítő tanár: Prof. Nyilas Márta DLA

Madari Kinga - Tervezőgrafika 3. tagozat

Felkészítő tanár: Tepes Ferenc, óraadó tanár

Különdíj / kiállítási lehetőség a ZSÖK Kemence Galériában:

Bakonyi Zita - Festészet 1. tagozat

Felkészítő tanár: Bullás József, adjunktus

Zombori Dóra - Festészet 4. tagozat

Felkészítő tanár: Hegyi Csaba DLA, egyetemi docens

Péter Sára - Tervezőgrafika 1. tagozat

Felkészítő tanár: Prof. Gerendy Jenő

Lévai Fanni - Tervezőgrafika 2. tagozat

Felkészítő tanár: Böhm Gergely, tanársegéd

Úri Friderika - Tervezőgrafika 3. tagozat

Felkészítő tanár: Böhm Gergely, tanársegéd

Galéria a díjazott hallgatók munkáiból:

https://www.art.pte.hu/galeria/35_otdk_muveszeti_szekcio_pecsi_dijazottak_munkai

https://www.art.pte.hu/hirek/pecsi_siker_35_otdk_muveszeti_szekcio

https://www.facebook.com/ptemuveszetikar