[artinfo] Lőrincz Katalin kiállítása

Zolnyánszki Zsolt zolnyanszki at gmail.com
Thu Nov 7 09:52:16 CET 2019

*- meghívó - *

*LŐRINCZ KATALIN* textilművész kiállítása
Horváth Endre Galéria - Balassagyarmat
2019. november 9 - december 19.

A kiállítást megnyitja *2019. november 9-én, szombaton 17 óra*kor Csernák
Edit textilművész.

*Lőrincz Katalin:*
"Nem mintha nem lennének szavaim. Nagyon is vannak, sőt sokszor, utólag
magamban szégyenkezem, hogy talán megint túl sokat beszéltem.
De vannak dolgok, amik kifejezéséhez nem a szavak alkalmasak.
A különféle anyagok színe, formája, tapinthatósága, egymásba fonódása –
szövődése már önmagukban is tartalmak hordozói.
Munkáimban nem ábrázolni, mesélni akarok, hanem kifejezni, megjeleníteni
olyan érzeteket, érzelmeket, gondolatokat, amelyek szavakba foglalása csak
túlzott körülírással és terjedelemben is csak megközelítené, de nem
valósítaná meg szándékomat.
A munka folyamata maga okoz örömöt és a fizikai fáradság mellett lelki
felüdülést.
Remélem a nézők között is lesznek majd olyanok, akik örömüket lelik a
szemlélődés közben."

Az esemény
www.facebook.com/events/403703700507070/

a galéria
www.facebook.com/HorvathEndreGaleria

online katalógus:
www.flipsnack.com/szerbtemplom/l-rincz-katalin.html

*Zolnyánszki Zsolt Benedek*
*galériavezető*
*Horváth Endre Galéria*
*2660 Balassagyarmat, Rákóczi fejedelem út 50.*