[artinfo] FINISSZÁZS -- Optimista kiállítás. Erdély Miklós és az MKE (1946-2018) /// MKE Barcsay Terem

Éva Kozma kozmaeva at gmail.com
Thu Jan 17 15:07:04 CET 2019

*Optimista kiállítás*

*Erdély Miklós és a Magyar Képzőművészeti Egyetem (1946–2018)*
A Magyar Képzőművészeti Egyetem Doktori Iskola kiállítása

*ZÁRÓ ESEMÉNYEK – FINISSZÁZS*

*2019. január 22. kedd, 16.00*

Tárlatvezetést tart Dr. Beke László művészettörténész, az MKE díszdoktora

*2019. január 25. péntek, 16.00*

Közös záró tárlatvezetés a kiállító művészekkel és a kiállítás szervezőivel

*2019. január 25. péntek, 19.00 – 20.00*

Az EM90 formáció koncertje

Erdély Miklós versei és szövegei alapján

Pátkai Rozina – ének, billentyűk, elektronika Melykó Richárd – recitálás
Bácsi Barnabás – gitár, elektronika Németh Dániel, Tihanyi Áron – vetítés

*Helyszín:* Magyar Képzőművészeti Egyetem,

1062 Budapest, Andrássy út 69.

Barcsay Terem (első emelet)

*További információ: http://www.mke.hu/node/38971
<http://www.mke.hu/node/38971> *

*Letölthető katalógusok (pdf)*

magyar: *http://www.mke.hu/sites/default/files/attachment/Optimista_kiallitas_Erdely_Miklos_HU-web.pdf
<http://www.mke.hu/sites/default/files/attachment/Optimista_kiallitas_Erdely_Miklos_HU-web.pdf>
*

angol: *http://www.mke.hu/sites/default/files/attachment/Optimistic_Exhibition_Miklos_Erdely_EN-web.pdf
<http://www.mke.hu/sites/default/files/attachment/Optimistic_Exhibition_Miklos_Erdely_EN-web.pdf>
*

*A koncert ingyenesen, a tárlatvezetések a kiállításra érvényes
belépőjeggyel látogathatóak. *

*Jegyár: 600 Ft Nyugdíjasoknak, diákoknak: 300 Ft Ingyenes: szakmai
szervezetek (MAOE, MKISZ, AICA) tagjai, művészeti egyetemek és középiskolák
hallgatói és oktatói, pedagógusok, a sajtó képviselői, 70. életévüket
betöltött személyek, fogyatékkal élők, nagycsaládosok részére*