[artinfo] MEGHÍVÓ | Lassuló életszínvonal - Varju Tóth Balázs kiállítása | 2019. február 27., 19:00

Fiatal Kepzőművészek Stúdiója Egyesület fiatalkepzomuveszekstudioja at gmail.com
Fri Feb 22 15:20:53 CET 2019

Lassuló életszínvonal, avagy rájöttem, hogy nem kell félni a piactól, meg
is lehet szeretni

Varju Tóth Balázs önálló kiállítása a Stúdió Galériában

Megnyitó: február 27., 19:00
A kiállítás megtekinthető: február 27. - március 16.
Helyszín: Stúdió Galéria, 1077 Budapest, Rottenbiller utca 35.

"This is a snakeskin jacket, and for me it's a symbol of my individuality,
and my belief in personal freedom."
David Lynch: Wild at Heart

„Our work is about making it possible for textile factories to be good
employers.”
Julia Bakutis, Sustainability Manager at the H&M group production office in
Turkey

Nem bírom tartani a lépést, túl gyorssá vált körülöttem a világ. Állandó
teljesítményt várnak el tőlem, és én is magamtól. Már a fejemben van a
verseny.
Szeretnék időt szakítani az apró dolgokra is. Felelősséget vállalni és
részt venni. Önmegvalósítani és tudatosan élni. Ne én legyek a gazdaságért,
legyen a gazdaság értem.
Talajt vesztett vagyok. Vettem egy házat a Dunakanyarban, ahova néha
visszavonulhatok. Egyelőre nem volt rá sok alkalmam, de majd ha felmondok a
munkahelyemen, végleg oda költözöm. Egy volt munkatársam már meglépte,
láttam az instagramján. Egész nap csak túrázik a környéken. Én is erre
vágyom.
Irigylem őt. Az irigylésre méltó életét, az irigylésre méltóságát. Legyen
nekem is tízezer követőm. Legyen nekem is a hobbim a munkám, és hetente új
hobbim. A tárgyaim fejezzék ki az egyéniségemet, az életterem sugározzon
tökéletes önazonosságot. Legyen fotogén az életem.

Facebook esemény <https://www.facebook.com/events/515993772259841/>

--

*Fiatal Képzőművészek Stúdiója Egyesület*
www.studio.c3.hu