[artinfo] digikult.hu

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Fri Nov 30 17:12:30 CET 2018

„Olyan vagyok mint Thomas Mann József és testvéreiben Naftáli, aki folyton rohan és közvetít…”
Seres Szilvia beszélgetése Maurer Dórával

„1990-ben kaptam a felkérést, hogy foglalkozzak diákokkal a Magyar Képzőművészeti Főiskolán. Kaptam egy festő osztályt, amit az interdiszciplinaritás felé igyekeztem elvinni, grafikai műhelyt rendeztem be és később a számítógépet is bevontam a munkába. Az osztályomban mindent lehetett csinálni, az évvégi kiállításra még rózsaszínű papírra verset írni is lehetett." #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text&epa=HASHTAG>

http://www.digikult.hu/2018/11/29/maurer/ <http://www.digikult.hu/2018/11/29/maurer/>

„Nagy szabadságfokkal lehetett haladni és a szakembereink tudták, hogy a márkaépítést hogyan lehet átültetni a digitális világba.”

Seres Szilvia beszélgetése Novák Péterrel, a Dentsu Aegis Network Hungary ügyvezető igazgatójával, az IAB Hungary volt elnökével.

„Anno az e-business, majd az e-commerce volt világszerte a kulcsszó, ma már a még mélyebb átalakulást megcélzó digitális transzformáció a cél lassacskán minden vállalatnál. A márkaépítés és az értékesítés tranzakciók kéz a kézben járnak, szerves egységet alkotva. Ehhez nekünk is át kell alakulnunk…" #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text&epa=HASHTAG>

http://www.digikult.hu/2018/11/26/novak/