[artinfo] meghivo_NadorGaleria

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Fri Nov 16 16:49:23 CET 2018

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt a

Graphics Now – Recent Works 2018
Bemutatkozik a Magyar Képzőművészeti Egyetem Grafika Tanszéke

című kiállítás megnyitójára
2018. november 22-én, csütörtökön 17 órára
a Nádor Galéria Art&Med Kulturális Központba (Pécs, Széchenyi tér 15.).

Köszöntőt mond:
Lengyel Péter, szobrászművész, oktatási dékánhelyettes, egyetemi docens, PTE MK
Szurcsik József, Munkácsy-díjas képzőművész, tanszékvezető egyetemi docens, MKE
Prof. Radák Eszter, festőművész, az MKE rektora

A kiállítást megnyitja:
Gerendy Jenő, Munkácsy-díjas grafikusművész, tanszékvezető egyetemi docens, PTE MK

A kiállítás megtekinthető december 7-ig, hétfőtől péntekig 11-től 19 óráig.

További információ a mellékelt meghívóban olvasható.

Üdvözlettel,

György Hajnal
intézeti menedzser
PTE Művészeti Kar