[artinfo] PTE_MK_kiallitas_Kolozsvar

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Wed May 9 14:21:02 CEST 2018

Tisztelt Címzettek,

a  Pécsi Tudományegyetem Művészeti Kar oktatóinak 2018. május 10-én, csütörtökön 18 órakor a Kolozsvári Művészeti Múzeumban Dinamikus törekvések címmel kortárs művészeti kiállítása nyílik.

A kiállítást megnyitják: Ioan Sbârciu professzor, a Kolozsvári Képzőművészeti és Design Egyetem szenátusának elnöke és Nemes Csaba DLA képzőművész, a PTE Művészeti Kar egyetemi docense.

A 2018. május 20-ig megtekinthető kiállításon a klasszikus képzőművészeti műfajok mellett megjelenik az alkalmazott művészetek területéről a kerámia és a reklámgrafika is.

További információ a mellékelt dokumentumban olvasható.

Üdvözlettel,

György Hajnal
intézeti menedzser
PTE Művészeti Kar