[artinfo] „A lényeg, hogy az ember ne nőjön fel soha."#digikult

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Mon Jun 11 10:19:13 CEST 2018

„1999-ben elmentem dolgozni a Deep Works-höz, ahol egy évfolyamtársam, Gauder Áron is dolgozott Bóka Igorral együtt, aki nagyon jól értett a számítógépekhez. Áron volt az igazán tehetséges művész. Én kettejük között voltam. Hárman megalapítottuk a KGB Stúdiót, ami a nevünk (Klingl–Gauder–Bóka) kezdőbetűiből lett a cég neve. Voltak korábban is televíziós munkáim – főcímeket csináltam főleg – a Magyar Televíziónak, amit folytattunk. 2000-ben megtalált minket Pálfi Gyuri a Hukkle-val, ami a diplomafilmje volt. Keresett egy olcsó csapatot, aki megtudja csinálni a sok-sok trükköt és mi tényleg azok voltunk. Az első év arról szólt, hogy piacot szerezzünk magunknak, és ezt így lehetett." #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text>

Seres Szilvia beszélgetése Klingl Béla animációs rendezővel, a KGB Stúdió alapító vezetőjével.

http://www.digikult.hu/2018/06/10/klingl/ <http://www.digikult.hu/2018/06/10/klingl/>