[artinfo] digikult.hu

Seres Szilvia szseres at c3.hu
Sun Jun 3 13:09:57 CEST 2018

„Mire elvégeztem az Ipart egyértelmű volt, hogy a saját szűk szakmámban megtapasztalt belterjesség, a múltba figyelés, a gyakran kicsinyes szakmai konfliktusok nem motiválnak az odatartozásra. Egyszerűen nem volt komfortos. A kísérleti vonal viszont nagyon jól összekötött minket a másik közegben, és egy elsajátítható, reményteljes modellt mutatott." #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text>

„A 3D BETONNYOMTATÁS ÉS AZ ANIMÁLT HOMLOKZATOK A JÖVŐ ÚJ FAKTÚRÁI…”
Seres Szilvia beszélgetése Baróthy Anna hybrid designerrel, a S39 Hybrid Design Manufacture alapítójával és műterem vezetőjével.
http://www.digikult.hu/2018/06/01/barothy/ <http://www.digikult.hu/2018/06/01/barothy/>

„Olyan cégekkel kerültünk egy körbe, mint a Pixar vagy az Industrial Light & Magic. Ez olyannyira szürreális volt, hogy az animációs zsűri elnöke, Darin Grant, aki akkor Digital Domain technikai igazgatója volt, meg is hívott minket Los Angelesbe, hogy tartsunk egy előadást a magyar animáció helyzetéről. Meglepte őt, hogy Magyarországon egyáltalán létezik ilyen. Az előadást Alexal ketten tartottuk, egy zsúfolt teremben, ami teli volt szakemberekkel. Nagyon sokat készültünk rá és olyan kérdéseket kaptunk, hogy hogyan menedzseltük például ezt az egészet? Papíron és Excelben mondtuk, amit nem akartak elhinni. Megható pillanat volt, hogy a nagyon kemény munka után a szakma krémje Los Angelesben megtapsolt minket.." #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text>

„NÁLAM A MŰVÉSZET ÉS A TECHNOLÓGIA VÁLTÓFUTÁSBAN VOLT EGYMÁSSAL.”
Seres Szilvia beszélgetése Marinov Gáborral, a Limes Superior vezetőjével, a Puppetworks Animációs Stúdió Technológiai vezetőjével.
http://www.digikult.hu/2018/04/15/marinov/ <http://www.digikult.hu/2018/04/15/marinov/>

„A zenélés is mint egy potenciál van jelen az életemben, de ahogy nem vagyok hivatásos médiaművész, úgy nem tekintem magam zenésznek sem, egyszerűen hiányzik belőlem az a művész attitűd, amivel valamit nagyon képviselni akarnék. Sokféleképpen lehet igazat, fontosat mondani és engem inkább az érdekel, hogy az éppen aktuális kérdéseket egy adott művésznek segítve hogyan tudjuk megvalósítani." #digikult <https://www.facebook.com/hashtag/digikult?source=feed_text>

„EXPONENCIÁLISAN NYÍLT KI A PROJEKTEK MENTÉN A TUDÁSOM.”
Seres Szilvia beszélgetése Szőnyi Andrással, a Ludwig Múzeum multimédia felelősével.
http://www.digikult.hu/2018/03/14/szonyi_andras/ <http://www.digikult.hu/2018/03/14/szonyi_andras/>