[artinfo] Nador_kiallitas_meghivo

György Hajnalka gyorgy.hajnal at pte.hu
Fri Apr 6 16:25:59 CEST 2018

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt a

Jarčevac

című kiállítás megnyitójára
2018. április 12-én, csütörtökön 17 órára
a Nádor Galéria Art&Med Kulturális Központba (Pécs, Széchenyi tér 15.).

A kiállítást megnyitják:

Margareta LEKIC<http://margaretalekic.com/index.html> és REZSONYA Katalin képzőművészek

A kiállításon válogatás látható az Eszéki Josip Juraj Strossmayer Egyetem Művészeti Akadémiája programjaként 2010 és 2017 között Denis Krašković képzőművész tanár által Jarčevacon szervezett nemzetközi szobrász hallgatói szimpózium anyagából.

http://www.uaos.unios.hr/en/index.php/the-international-student-fine-arts-workshop-jarcevac

A kiállítás április 27-ig tekinthető meg, hétfőtől péntekig 11-től 19 óráig.

Üdvözlettel,

György Hajnal
intézeti menedzser
PTE Művészeti Kar